וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלתי את הלנה אם היא חיה והיא לא ענתה"

קובי מנדל

22.10.2009 / 12:23

השחקן מתנאל וכטנג, שישב ליד שחקנית תיאטרון הקאמרי הלנה ירלובה בזמן התאונה בצפון, משחזר את רגעי האימה. "הרכב שלנו כמעט התהפך ואז תפסתי את הלנה". השחקנית מאושפזת עדיין במצב קשה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: באדיבות אתר PANET, קריינות: אילן שניג)

מתנאל וכטנג, שחקן תיאטרון הקאמרי שנפצע אמש בתאונה הקטלנית ליד רמת ישי אמור להשתחרר בצהריים (חמישי) מבית החולים רמב"ם.
מתנאל, שנפצע קל וסובל משברים בידו הימנית, ישב לצד השחקנית הלנה ירלובה שנפצעה באורח קשה ועדין מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.

לפני הצהריים הוא שיחזר את השניות הגורליות בהן הרכב פרטי התנגש ברכב ההסעות של התיאטרון. "ישבתי בכיסא האחורי וראיתי איך הרכב הפרטי סטה לכיוון שלנו במרחק של בין 30 ל-50 מטר והתנגש בנו. הרכב שלנו כמעט התהפך, אך הודות לנהג זה לא קרה, הוא הסיט את ההגה וכך הציל אותנו. הלנה ירלובה שנפצעה קשה ישבה לידי ולאחר התאונה תפסתי אותה, החזקתי ברגליה כדי שלא יקרה לה כלום, אך אני לא יודע אם זה באמת עזר. שאלתי אותה – את יכולה לענות לי? את חיה? אך היא לא ענתה לי. הכבישים בצפון לצערי לא מסודרים ואנחנו שומעים על זה כל יום".

השחקן אלי גורנשטיין וחמישה חברים נוספים בצוות ההצגה נפצעו פציעות קלות והם פונו לבית החולים "העמק" בעפולה. בהנהלת הקאמרי דאגו להודיע למשפחות באופן מידי על התאונה ולהסדיר להסעות עבור בני המשפחות לבתי החולים.

אחותה של הלנה ירלובה, ירמה סטפנוב, שחקנית מקצועית אף היא, הגיעה מיד לבית החולים ונמצאת כל העת בכניסה למחלקת טיפול נמרץ אולם בשל מצבה של אחותה לא מתאפשר לה עדין לבקרה. "היא במצב קשה אך יציב", סיפרה ירמה. "אנחנו בדרך כלל לא מדברות על הסכנות בכבישים, אך שלשום דיברנו על כך שהנסיעה לטבריה קשה ולא נגמרת. כשחקנים, אנחנו כל יום בנסיעות ואם נחשוב על הסכנות לא ניסע לשום מקום ולא נופיע. אני אמשיך לנסוע בלי לחשוב פעמיים".

בצהריים נותרו בבית החולים שלושה פצועים מהתאונה: הלנה ירלובה, הנהג שבמצב קל עד בינוני ואדם נוסף במצב קל. יורם ויצמן, בן 43, ומחמוד חסן, בן 45, תושבי קריית שמונה, נהרגו, ו-12 בני אדם נוספים נפצעו בתאונת הדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully