וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט הנסיכה, אבל מי הצפרדע?

עינב שיף

8.11.2009 / 8:00

הזמרת תתרום את קולה לגרסה העברית של הסרט "הנסיכה והצפרדע" שעתיד לעלות לאקרנים בישראל בפברואר 2010. "השירים בסגנון הבלוזי השחור של פעם שבו את לבי"

נינט טייב תבצע את שירי הגרסה העברית של "הנסיכה והצפרדע", הסרט החדש מבית דיסני שעתיד לצאת בישראל בחודש פברואר. הזמרת נבחרה באופן אישי על ידי האולפנים לביצוע שירי הנסיכה טיאנה, גיבורת הסרט. את השירים בגרסה האנגלית מבצעת זוכת הטוני אניקה נוני רוז ופס הקול כולו חובר על ידי רנדי ניומן.

"זהו כבוד גדול עבורי לעבוד שוב עם אולפני דיסני", מסרה נינט, שתחל בהקלטות בקרוב. "ייחודו של הסרט בעובדה שזוהי הפעם הראשונה שהנסיכה היא נסיכה שחורה. השירים בסגנון הבלוזי השחור של פעם שבו את לבי ואני נרגשת לקראת הכניסה לאולפן להקליט את המוזיקה הנפלאה הזו". זו הפעם השנייה שנינט נבחרת לעבוד עם אולפני דיסני. בפעם הקודמת ביצעה את שירי הגרסה העברית של העיבוד המחודש של הסרט "מרי פופינס".

"הנסיכה והצפרדע" בבימויים של רון קלמנטס וג'ון מאסקר הוא עיבוד מודרני לאגדה של האחים גרים, המתאר את סיפורה של הנסיכה טיאנה ועלילותיה דווקא בניו אורלינס של שנות ה-20. עוד תורמים את קולם בגרסה האמריקאית: אופרה ווינפרי וג'ון גודמן. הסרט ייצא לאקרנים בישראל ב-25 בפברואר 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully