וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוספים חדשים לעופרה חזה במלאת עשור למותה

עינב שיף

29.1.2010 / 4:35

NMC יונייטד תשחרר ב-8 בפברואר אוסף משולש ודי.וי.די משולש מקיפים מהרפרטואר העשיר של הזמרת, לטענת מנהל עיזבונה של חזה ללא ידיעתו. NMC בתגובה: "לא מגיבים על כותרים שטרם יצאו לשוק"

בעוד קצת פחות מחודש ימלאו 10 שנים למותה של עופרה חזה, מהזמרות המצליחות בתולדות המוזיקה הישראלית וחברת NMC יונייטד-הד ארצי נערכה בהתאם. לוואלה! תרבות נודע כי החברה תשחרר אוסף "המיטב" של הזמרת, הכולל שלושה דיסקים ו-62 שירים, ביניהם "במזרח שלנו", המופיע לראשונה על גבי דיסק.

בנוסף, תוציא החברה די.וי.די חדש, "כל הנשמה", עם יותר מ-90 שירים וקטעים בלעדים של הזמרת, רובם בשיתוף עם ארכיון רשות השידור. מחיר שני הסטים עומד על 100 שקלים כל אחד.

מבדיקת וואלה! תרבות, עולה כי משפחת חזה לא עודכנה בדבר יציאת האוסף, כמו גם מנהל עזבונה, עורך הדין יוסי הרשקוביץ, שאמר לוואלה! תרבות כי לא היה לו כל מושג על יציאת החומרים החדשים. "לאור פנייתכם, אני אבקש את אישור היורשים כדי להתחיל בבדיקה של הנושא", אמר לוואלה! תרבות עו"ד הרשקוביץ. "גם אם ל-NMC יש זכויות, צריך לדעת מי נתן להם אותן".

מחברת NMC-הד ארצי נמסר בתגובה: "NMC יונייטד – הד ארצי אינה מוצאת לנכון להגיב על כותרים שטרם יצאו לשוק".

חזה הלכה לעולמה ב-23 בפברואר של שנת 2000 והיא בת 42 בלבד. חזה נחשבה לאחת הזמרות המצליחות בישראל, בעלת קריירה בינלאומית מרשימה שכללה שיתופי פעולה עם יוצרים מצליחים בעולם ואף מועמדות לפרס הגראמי. בשנה האחרונה הופק מחזמר על חייה שיצר מנהלה המיתולוגי, בצלאל אלוני.

  • עוד באותו נושא:
  • עופרה חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully