וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולנוע הישראלי יכבוש גם את פריז

אייל דץ

7.2.2010 / 13:09

פסטיבל הקולנוע הישראלי בפריז חוגג בחודש הבא עשור עם הקרנות של "לבנון", "עג'מי" ו"הבודדים", כיתות אמן ומחווה לבמאי רם לוי

מחווה מיוחדת לבמאי רם לוי, פאנל בנושא ייצוג המזרחי בקולנוע הישראלי והקרנות מיוחדות של הסרטים "לבנון", "עג'מי" ו"הבודדים", אלו רק חלק מהאירועים המובילים של פסטיבל הקולנוע הישראלי שיתקיים בחודש הבא בפריז. השנה חוגג הפסטיבל עשור ולנשיא הכבוד של הפסטיבל נבחר הבמאי והשחקן איוון אטאל, בעלה של הזמרת שרלוט גינזבורג.

בין הסרטים שיוקרנו השנה : "עג'מי", "פובידיליה", "חמש שעות מפריז", "הבודדים","איליי ובן", "קירות" ועוד. בין התוכניות המיוחדות השנה: מחווה מיוחדת לרם לוי חתן פרס ישראל, פאנל רב משתתפים בהנחיית יהודה נוריאל בנושא ייצוג המזרחי בקולנוע, סדנת אמן עם מעצב הפסקול אלכס קלוד, הקרנה מיוחדת של הסרט "לבנון", ותוכנית מיוחדת לקולנוע שנעשה בארץ לפני קום המדינה במהלכה יוקרן הסרט "עודד הנודד". כמו כן יוקרנו סרטים תיעודיים חדשים, סרטי סטודנטים מבית ברל, ומיטב מסרטי הפסטיבל בעשור האחרון.

הפסטיבל, שיתקיים השנה בין התאריכים 9 ל-16 במרץ ,הנו יוזמה של עמותת "ישרטים" אותה ייסד צ'רלס זריהן אשר שמה לה למטרה לקדם את הקולנוע הישראלי באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully