וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עג'מי" זוכה? אל תהמרו על זה

4.3.2010 / 10:58

שלושה ימים לפני טקס האוסקר, סוכנויות ההימורים מעריכות כי נמוכים סיכוייו של הסרט הישראלי לזכות בפסלון. מי שנכנס להמר בהן מוזמן גם לחזות איזו שחקנית תבכה על הבמה והאם קנייה ווסט שוב יעשה שטויות

האם ל"עג'מי" יש סיכוי לזכות באוסקר? לפי סוכנויות ההימורים העולמיות, לא כדאי לכם להמר על זה. כשלושה ימים לפני הטקס, הסוכנויות מציבות את הדרמה הישראלית בתחתית רשימת הפייבוריטיים – לפיהם, רק סיכוייו של "חלב הצער" הפרואני קלושים יותר, ולשלושת המועמדים האחרים – "סרט לבן" הגרמני, "נביא" הצרפתי ו"הסוד שבעיניים" הארגנטינאי, סיכויים גדולים בהרבה.

וכך, לפי האתר Sport Interaction, מי שישים דולר אחד על זכייה של "סרט לבן" יקבל 1.80 דולר, מי שיעשה זאת על זכייה של "נביא" יקבל 2.75 דולר ומי שיעשה זאת על זכייה של "הסוד שבעיניים יקבל 3.75 דולר – כלומר, סיכוייהם טובים ושווים פחות או יותר. לעומת זאת, הפער בין השלושה ל"עג'מי" עצום – מי שישים דולר אחד על זכייתו יקבל 17 דולר, מה שמעיד על הסבירות הנמוכה של האפשרות המשמחת הזו.

באתר Betfair הנתונים דומים – שם, לשם השוואה, יחס הזכייה של "סרט לבן" עומד על 2.1 ושל "עג'מי" על 19.5 בלבד, מה שמעיד כי הוא מסתמן כרגע כאנדרדוג מוחלט.

גם בכמה קטגוריות אחרות הקרבות צמודים: כך, למשל, שני האתרים מעניקים יחסי הימורים כמעט זהים בין "אווטאר" ו"מטען הכאב" במירוץ לפרס הסרט הטוב ביותר, וכך גם בין סנדרה בולוק ומריל סטריפ במירוץ לפרס השחקנית הטובה ביותר.

לעומת זאת, הסוכנויות מסמנות כמה זוכים בטוחים למדי: ג'ף ברידג'ס בפרס השחקן הטוב ביותר, קת'רין ביגלו בפרס הבמאית, כריסטופר וולץ בפרס שחקן המשנה, מוניק בפרס שחקנית המשנה, ו"למעלה" בפרס האנימציה.

מעבר להימורים על הזוכים בקטגוריות, מציע האתר Sports Interaction גם כמה הימורים שגרתיים פחות – למשל, השאלה אם האקסים המיתולוגיים קמרון וביגלו יזכירו זה את זו, אם וכאשר, בנאומי הזכייה שלהם, מה יהיה צבע שמלתן של השחקניות שזוכות בפסלון, מי מהזוכים יפרוץ בבכי או ימעד במדרגות, ואפילו האם קנייה ווסט יתפרץ על הבמה גם הפעם והאם אחד מהזוכים ייעדר מהטקס מפני שהעדיף לשחק באולינג. הסיכויים להתגשמות שתי האופציות, במקרה שתהיתם, נמוכים עוד יותר מהסיכוי של "עג'מי".

  • עוד באותו נושא:
  • עג'מי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully