וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כרטיס להופעה של ריהאנה בישראל? תתנדבו

עינב שיף

10.3.2010 / 10:42

הופעתה של ריהאנה בישראל תהיה פתוחה ללקוחות אורנג' בגילאי 16-26 בלבד, אשר יתנדבו למען הקהילה במשך 4 שעות לפחות. צפו בריהאנה מברכת את מעריציה בישראל

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות אורנג')

לקראת הופעתה של ריהאנה בישראל ב-30 במאי באצטדיון בלומפילד יוצאת חברת אורנג', העומדת מאחורי המופע, במבצע יוצא דופן. החברה תחלק כרטיסים חינם ללקוחותיה שיעסקו בפעילות קהילתית בהתנדבות - כך נחשף היום (רביעי) במסיבת עיתונאים לכבוד המופע. המבצע מיועד ללקוחות החברה בגילאי 16-26 כאשר הכרטיס חינם מותנה בהתנדבות של ארבע שעות. יש להבהיר: נכון לעכשיו, אין מכירת כרטיסים רגילה למופע, כמו כן לקוחות אורנג' אשר יהיו מעוניינים להתנדב אך נמצאים מחוץ לטווח הגילאים - לא יוכלו להיכנס למופע.


מארגני המופע ניצלו את מסיבת העיתונאים כדי להעביר לקהל הישראלי מסר מריהאנה עצמה. "גם אני הולכת להתנדב ארבע שעות. אני מאוד מתרגשת לקראת הפעילות הזו", מסרה הזמרת.

ההרשמה להתנדבות תיעשה דרך אתר ייעודי של חברת אורנג', המשתפת פעולה עם חברת Rockcorps. יחד, החרבות מציעות 70 אירועי התנדבות ייזומים ללקוחות אורנג' בטווח הגילאים התואם. מעריצי ריהאנה שאינם עונים על תנאים אלו, לא יוכלו להיכנס למופע. באורנג' אמרו כי הם מצפים ל-12 אלף מתנדבים שיעניקו לקהילה 48 אלף שעות תרומה.

ריהאנה נחשבת לאחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, שכבר בגיל 23 הגיעה למעמד של אמנית מהשורה הראשונה. בין להיטיה ניתן למצוא את "Disturbia", "Don't Stop The Music" וכמובן את להיט הענק עם ג'יי זי, "Umbrella", שאף נבחר לשיר העשור במצעד של רדיו 102FM בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully