וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: אמנים בוחרים שירים מהחדש של רוקפור

עינב שיף

2.5.2010 / 13:08

עם יציאתו של "העולם המופלא", האלבום הראשון של הלהקה בעברית מזה 15 שנים, וואלה! תרבות חושפת שירים מתוכו ומאפשרת לאמנים קרובים לכתוב עליהם. הראשונה - נינט

יח"צ - חד פעמי

"העולם המופלא", האלבום החדש של רוקפור הוא אירוע לכל דבר. לא רק כי מדובר באחת הלהקות הבולטות שיצאו לרוק הישראלי, עם קריירה בינלאומית מפורסמת וגם לא מעט קלאסיקות, אלא כי מדובר באלבום בעברית, לראשונה זה 15 שנים, מאז "האיש שראה הכל", קונצנזוס של איכות ומדורג קבוע ברשימת האלבום הטובים של כל הזמנים.

לרגל האירוע וואלה! תרבות ואנובה יחשפו במהלך השבוע שירים מתוך האלבום החדש, בהשמעה ראשונה עם בונוס: כמה מהאמנים המלווים את רוקפור בתהליך היצירה התנדבו לבחור את השיר האהוב עליהם באלבום ולומר מספר מילים. הראשונה היא נינט, שברוך בן יצחק ומרק לזר מרוקפור הפיקו איתה את אלבומה השני וכן ליוו אותה בהופעות האלבום. השיר שהיא בחרה הוא "אין לך אלוהים" והוא ניתן כאן להאזנה.

נינט טייב. שוקה כהן
הקולגה בוחרת. נינט עם ברוך בן יצחק/שוקה כהן

"חוץ מהעובדה שאני מרגישה שזכיתי להכיר מוזיקאים (שלא נדבר על בני אדם) כל כך מוכשרים, האלבום החדש של רוקפור הוא לא פחות מיצירת מופת אמיתית", מספרת נינט. "'אין לך אלוהים' הוא שיר שמדלג בין טיפות האפלה לבין נהרות של אור. קצב התופים המשכר בנגינתו החד פעמית של איסר עוטף ברכות ובמינון הנכון את השירה הפצועה של ברוך. ממתק לאביב שמתעורר עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוקפור.
ממתק לאביב מתעורר. רוקפור

האלבום החדש של רוקפור הוא השני שיוצא להם בלייבל "אנובה" והשני שלהם לאחר עזיבת הסולן אלי לולאי. מתוכו, וואלה! תרבות השמיעה בבכורה את שיר הנושא שכמובן נכלל בתוכו. החל מה-10 ביוני תצא הלהקה לסיבוב הופעות ולפני כן - היא תחמם את משינה בהופעה בבנייני האומה בירושלים, ב-31 במאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האלבום החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחצו על הלינק כדי להאזין לסינגל "העולם המופלא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully