וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ברזילי משתף פעולה עם להקת בת שבע

עינב שיף

10.5.2010 / 8:30

שיר של חבר מופע הארנבות של ד"ר קספר פותח את היצירה "Bill" שחיברה שרון אייל עבור להקת בת שבע. ברזילי לוואלה! תרבות: "זה כבוד גדול עבורי". האזינו לקטע

יח"צ - חד פעמי

הנה שיתוף פעולה שלא חשבתם עליו: אורן ברזילי, חצי מופע הארנבות של ד"ר קספר ואחד הפרפורמרים האנרגטיים בתולדות הרוק הישראלי, ולהקת המחול בת שבע, שמעריציה הם לא בדיוק קהל היעד שיזמזם את "יותר מדי".

אבל החיים מלאי הפתעות ויצירה של ברזילי, "Dark Blue", פותחת את המופע החדש של בת שבע "Bill", שחיברה כוריאוגרפית הבית של הלהקה שרון אייל. המפגש נוצר ביוזמת ברזילי דווקא, ששלח חומרים לאייל תוך שהוא מספר על הערכתו הרבה ללהקה. היצירה נבחרה מבין השירים שמבצע ברזילי ב"הופעות הבית" שהוא עורך לאחרונה – סטים אינטימיים בלוקיישנים לאו דווקא מסודרים, בהם הוא מבצע שירים באנגלית פרי עטו. את השיר הספציפי הנ"ל הפיק תמיר מוסקט מהבלקן ביט בוקס.

אורן ברזילי. רן גולני,
"לא שיתוף פעולה מובן מאליו". אורן ברזילי/רן גולני

"שיתוף הפעולה הזה אינו מובן מאליו עבורי", אומר ברזילי לוואלה! תרבות. "האלבום והמופע טרם יצאו לאוויר העולם, וכבר יצירה מתוכם נלקחה לשימוש של אחת מלהקות המחול החשובות בעולם. את שרון אייל לא הכרתי לפני, רק ראיתי עבודות שלה והפכתי מעריץ. זה כבוד גדול בשבילי".

המופע "Bill" יעלה בתאריכים 10, 11, 12, 13 ו-14. ב-15 במאי יעלה המופע גם במשכן לאמנויות בהרצליה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully