וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסיבו כבשו את ת"א: "לנו היה האומץ להגיע"

עינב שיף

5.6.2010 / 22:22

בריאן מולקו, סולן להקת פלסיבו, פתח את הופעתה בפסטיבל פיק.ניק בעקיצה לקלקסונז והגורילז סאונד סיסטם שביטלו את הגעתן ברגע האחרון. ”לנו היה את האומץ לעלות למטוס?

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

"אנחנו פלסיבו והיה לנו אומץ לעלות למטוס?, פתח בריאן מולקו סולן פלסיבו את הההופעה הערב (שבת) בפסטיבל פיק.ניק בגני התערוכה בעקיצה לקלקסונז והגורילז סאונד סיסטם שביטלו את הופעתם בפסטיבל ברגע האחרון. מולקו גם לא היסס להיכנס במקבלי ההחלטות מכל הצדדים ושיגר "פאק דה גוברמנטס". עסיסי לקהל.

משם הוא ושאר חברי הלהקה נתנו למוזיקה לדבר והרימו את גני התערוכה על הרגליים. קודם לכן הופיעו על הבמה רמי פורטיס והאחים תלמודי, האנק אנד קאפקייקס וג'יי ויוז .

לפני ההופעה, העניקו מולקו וסטפן אולסדל, בסיסט ההרכב, ראיון מיוחד לוואלה! תרבות בו סיפרו על חוויותיהם בישראל וכן על סיבוב ההופעות הנוכחי. "מה שיפה בסיבוב הזה הוא שהקהל רואה להקה שלא רוצה להרוג אחד את השני", אמר מולקו, שאף ציין שהלהקה גם אינה מוכנה לבצע שירים כמו "Nancy Boy" או "Pure Morning", כי אינה חשה עמם בנוח יותר.

החלק השני של פסטיבל פיק. ניק יתקיים ביום רביעי הקרוב ויכלול הופעות של ההרכב הישראלי קרוסלה, האדיטורז, וגולת הכותרת של הפסטיבל- הפיקסיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully