וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מרפי חוזר לישראל

עינב שיף

24.6.2010 / 9:57

גל ביטולים? הצחקתם את הסנדק של המוזיקה הגותית, שישוב לישראל בפעם השנייה בתוך פחות משנה, ב-26 ביולי במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. "אני מאד שמח לשוב", אמר מרפי

פיטר מרפי יחזור לישראל להופעה אחת. המוזיקאי, מהיוצרים הנחשבים ביותר של שנות ה-80, חוזר לביקור שני תוך פחות משנה בישראל, בהופעה שתיערך ב-26 ביולי במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. את ההופעה מפיק ליאור קמלי, שהודיע אמש (רביעי) על ביטול הופעתו של אליאדס אוצ'ואה שתוכננה לאותו תאריך ומיקום בדיוק – והחליפה בהופעה של מרפי.

כאמור, מרפי הופיע בחודש נובמבר האחרון פעמיים במועדון הבארבי בתל אביב, כשלשתי ההופעות נמכרו כל הכרטיסים והן נחשבו למוצלחות למדי. בהופעה ביצע מרפי חומרים של באוהאוס ומאלבומי הסולו שלו, כולל שירים מאלבום חדש, שלא אמור לצאת עד להופעתו הקרובה של מרפי בישראל.

"אני מאד מתרגש ונלהב לחזור ולהופיע בתל אביב", מסר מרפי, בהודעה מפתיעה על רקע גל ביטולי המופעים מחו"ל מאז המשט לעזה ובוודאי עבור מרפי – הנמצא זמן רב בשנה בטורקיה. "אני שמח לפתוח כאן את סיבוב ההופעות החדש שלי".

מחיר הכרטיס למופע נע בין 179 ל-259 שקלים. 100 הראשונים שירכשו כרטיס למופע דרך אתר ההפקה יוכלו לעשות זאת במחיר של 199 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיטר מרפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully