וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אייקון TLV יוצא לדרך

עינב שיף

23.8.2010 / 0:52

הפסטיבל הוותיק לפנטזיה ומדע בדיוני יתקיים בפעם ה-14 בסינמטק תל אביב בסוף חודש ספטמבר. סרט הפתיחה הוא "סקוט פילגרים נגד העולם" בכיכובו של מייקל סרה

סינמטק תל אביב חושף את תוכניית פסטיבל אייקון, מפסטיבלי הקולנוע הוותיקים בישראל שמרכזו סרטי פנטזיה ומדע בדיוני. הפסטיבל מנוהל על ידי העמותה ליצירה פנטסטית וספקולטיבית בישראל, בראשות אורי אביב, המנהל האמנותי של הפסטיבל, שיתקיים בחול המועד סוכות (25-30 בספטמבר). השנה ייקרא הפסטיבל "אייקון TLV", כמחווה לסיוע של עיריית תל אביב לפסטיבל.

כצפוי, סרט הפתיחה הוא "סקוט פילגרים נגד העולם", העיבוד הקולנועי לקומיקס המפורסם בכיכובו של מייקל סרה ("משפחה בהפרעה") ובבימויו של אדגר רייט. סרטים בולטים נוספים הם "מר נובודי" בכיכובו של ג'ארד לטו, "טורפים" של רוברט רודריגז, "צמא" הקוריאני, "ספלייס" עם אדריאן ברודי ושרה פולי ו"סאק", קאלט ערפדים עם הופעות אורח של איגי פופ ואליס קופר.

גם השנה ייארח הפסטיבל קולנוענים בולטים בתחום לרגל הקרנת סרטיהם בפסטיבל: כריסטיאן אלוורס יגיע להקרנת סרטו "פנדורום", פיטר ספרו שעתיד להגיע להקרנת סרטו "1" ואיוואן אנגלר וראלף איטר ישתתפו בהקרנת סרטם "מטען".

בסקציה הישראלית יוקרן השנה הסרט "2048" של ירון כפתורי, "אנדנטה" של אסף תאג'ר וייערכו חשיפות ל"כלבת" המדובר של אהרון קשלס ונבות פפושדו וכן ל-"Another World", סרט הזומבים של איתן ראובן. בנוסף, יערוך השנה הפסטיבל לראשונה תחרות הפקת סרטים קצרים נושאת פרסים על שם ליאור ירדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully