וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זוהי סדום" - הסרט הישראלי הנצפה ביותר ב-20 השנים האחרונות

אייל דץ וג'רמי יפה

6.9.2010 / 22:25

על פי נתוני המפיקים, הקומדיה של כוכבי "ארץ נהדרת" עקפה את "סוף העולם שמאלה" של אבי נשר עם 456 אלף צופים. מולי שגב: "זה שהקהל התחבר לזה - לא מובן מאליו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידיאו: יותם בן-דוד)

חודש בלבד לאחר יציאתו לאקרנים, הפך הסרט "זוהי סדום" לסרט הישראלי הנצפה ביותר ב-20 השנים האחרונות, כך על פי נתונים שמפרסמת מפיקת הסרט, חברת יונייטד קינג. על פי הנתונים, למעלה מ-456 אלף צופים כבר צפו בסרטם של כוכבי "ארץ נהדרת" בקולנוע - מה שמציב אותה מעל "סוף העולם שמאלה", סרטו של אבי נשר משנת 2004, שנמצא כרגע במקום הראשון בטבלה של קרן הקולנוע הישראלי.

על פי הנתונים של הקרן, ב"סוף העולם שמאלה" של נשר צפו 450 אלף צופים - כ-6,000 פחות ממספר האנשים שצפו עד כה ב"זוהי סדום" על פי נתוני המפיקים. יחד עם זאת, נשר יכול להיות מרוצה גם הקיץ בזכות "פעם הייתי", שנכנס למקום השביעי ברשימה עם 265 אלף צופים ולצד "זוהי סדום" מהווה הסרט היחיד ברשימה שעדיין מוקרן.

עם זאת, בטבלה של הקרן לא מוזכר הסרט "שתי אצבעות מצידון" שיצא ב-1986 ושעל פי מומחים הביא בין 700 אלף למיליון צופים לקולנוע. בנוסף יש להזכיר, כי בתעשיית הקולנוע הישראלית לא נהוג לפרסם נתוני צפייה באופן פומבי, כנהוג בתעשיות גדולות כמו זו של ארצות הברית, שם מתפרסמת באופן מסודר טבלת שוברי הקופות המוכרת.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully