וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומי אבולעפיה מפרגנת להלן מירן

15.9.2010 / 9:39

רומי אבולפיה הגיעה לבכורת "החוב", הרי-מייק לסרטם של אסף ברנשטיין ועידו רוזנבלום בפסטיבל טורונטו וסיפרה כיצד התרשמה מהקולגה, הלן מירן: "היה מעניין לפגוש אותה"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פסטיבל טורונטו ערך אתמול בכורה ל"החוב", סרטו המסקרן של ג'ון מאדן, שהוא רי-מייק לסרט שיצרו אסף ברנשטיין ועידו רוזנבלום ועוסק במרדפם המתמשך של שלושה סוכני מוסד אחר פושע נאצי נמלט. בסרט מככבים זוכת האוסקר הלן מירן וכוכב "אווטאר" סם וורת'ינגטון, לצידם משחקת גם רומי אבולעפיה, המגלמת את שרה, בתה של דמותה של הלן מירן בסרט, רייצ'ל סינגר.

"זה כבוד לייצג את ישראל בסרט", אמרה אבולעפיה במסיבת עיתונאים לכבוד הקרנת הסרט בטורונטו, כמדווח בסוכנות רויטרס. לאחר מכן, התייחסה אבועלפיה לחווית המשחק לצידה של מירן ואמרה כי "שאלו אותי אם הפגישה איתה ענתה על הציפיות ואמרתי שהיא הרבה מעבר, בגלל שהיא אדם אמיתי. הרבה יותר כיף כשכוכבת ברמה שלה הופכת לאדם אמיתי, מישהי שאפשר לדבר איתה ולראות את התגובות שלה והגדולה שלה".

מירן עצמה סיפרה כי לא היו לה התלבטויות באשר לנטילת התפקיד, בעיקר בשל הסתמכותה על הבמאי זוכה האוסקר (על "שייקספיר מאוהב") וכן כיוון שמדובר ב"פרויקט נהדר, סיפור מעניין ומקורי", כפי שאמרה. "אני אוהבת מותחנים, זה הז'אנר האהוב עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully