וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ציוני אמריקה בהפקה ראשונה

מור שני

15.5.2006 / 11:48

שיטת הניהול החדשה של בית התרבות מניבה פרי: ההצגה "דרך גגרין" תעלה בהפקה עצמאית

במסגרת שיטת הניהול החדשה של בית ציוני אמריקה, המשלבת תרבות ועסקים, תעלה ההצגה "דרך גגרין" כהפקת המקור הראשונה, בבימוי הקולנוען יוסף פיצ'חדזה, ובהשתתפות מנשה נוי, עזרא כפרי, רודיה קוזלובסקי ויניב ביטון.

כפי שפורסם בוואלה! תרבות בעבר, בית ציוני אמריקה עבר בחודש מרץ לבעלות של המיליונר הניו יורקי, אלי טהרי, ועטה פנים חדשות. בהנהגתה של המנהלת החדשה שולי זיו, הבית מופעל בשיטת "במה ועסקים", הנהוגה בארצות הברית, ומטרתה העיקרית היא לשחרר את העשייה האומנותית מסובסידיות ממשלתיות או של קרנות פרטיות, על ידי הגדלת הרווח העצמי.

במסגרת שיטת הניהול החדשה, בית ציוני אמריקה, שגם עבר לאחרונה שיפוץ בעלות של 2.5 מיליון שקלים, מארח כנסים של אנשי עסקים ומעביר להם סדנאות תאטרון, תנועה, אמנות ומוזיקה. הרווחים מהכנסים והסדנאות מופנים להפקות מקור של הבית - כגוף יוצר ולא רק כמארח.

ההצגה "דרך גגרין", של המחזאי הסקוטי גרגורי בארק, היא קומדיית פשע חברתית העוסקת בגלובליזציה והשלכותיה. היא זכתה בפרס אדינבורו לתיאטרון פרינג' בשנת 2001, ומאז הועלתה במדינות רבות. לעברית היא תורגמה על ידי רודיה קוזלובסקי, שגם משחק בה, והיא תעלה בבכורה בבית ציוני אמריקה ב-5 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully