וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלהקה" של הבימה באולם האוסקר

מור שני

29.8.2006 / 12:03

קאסט המיוזיקל של התאטרון הלאומי ייצא בדצמבר למסע הופעות של שבועיים בארצות הברית, במהלכו יופיע באולם קודאק המפורסם

המיוזיקל המצליח של תאטרון הבימה ייצא בחודש דצמבר הקרוב למסע הופעות ברחבי ארצות הברית, במהלכו יופיע בניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי. כך נודע לוואלה! תרבות.

45 אנשי הקאסט ייצאו מהארץ ב-1 בדצמבר ויחזרו ב-15 בדצמבר. כל כוכבי המחזה ייצאו למסע, ויעלו אותו שם בעברית, לפני קהילות של ישראלים בעיקר.

בלוס אנג'לס יעלה המחזה באולם קודאק המפורסם, המארח מדי שנה את טקס פרסי האוסקר, ומכיל 3500 מקומות. במיאמי יעלה מחזה באולם ג'קי גליסון, המכיל 2700 מקומות, ובניו יורק בבקווינס קולג' המכיל 2100 מקומות ישיבה.

את המופעים בארצות הברית מפיקה חברת ההפקות "רם", המתמחה בהעלאת מופעים של אמנים ישראלים בחו"ל. היא הפקיה בער את מופעיהם בארצות הברית של שלמה ארצי ושלום חנוך, ואת העלאת מחזות הזמר מרי לו ובוסתן ספרדי.

עלות ההפקת המופעים הכוללת עומדת על מעל לשני מיליון שקלים. היא הייתה כרוכה בהטסת כל ציוד התפאורה לארצות הברית ובחזרה, בשל לוח הופעות צפוף ל"להקה" בארץ.

בין הארגזים המוטסים ניתן למצוא, תאמינו או לא, גם אוטובוס. ההפקה תטיס לארצות הברית את האוטובוס (האמיתי, לא מקרטון) המשמש כתפאורה למחזה. למקרה שתהיתם, הוא שוקל למעלה משני טון.

מחירי הכרטיסים בארצות הברית ינועו בין 60-150 דולר לאדם.

המסע יתועד על ידי צוות צילום, ולאחר החזרה לארץ ישודר בטלוויזיה.

תאריכי המסע נופלים על החודש החם ביותר למחזות זמר בארץ, בחג החנוכה. כוכבים כמו אמיר פיי גוטמן ושירי מימון, שחקני מחזות זמר אולטימטיביים, כנראה יתקלו בבעיות להשתתף השנה בהפקות הילדים החדשות שיעלו בארץ לקראת החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully