וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיונל ג'יאוגרפיק - הגירסה הערבית

יוני מנדל

15.1.2007 / 0:01

מעצמת הטבע האמריקאית הסכימה ליוזמת הוצאה לאור ממצרים, ומעתה המגזין יתורגם לערבית. בשלב הראשון- לילדים בלבד

ההוצאה לאור המצרית "נהדת מסר" ("התחיה המצרית") הודיעה, כי החל מחודש פברואר הבא היא תפרסם את המהדורה הערבית של גיליון הטבע האמריקאי "[[נשיונל ג'אוגרפיק]] לילדים". לדברי בכירים בהוצאה, צפוי בעתיד גם פרסום המגזין הראשי למבוגרים, אולם לשלב זה אין עדיין תאריך.

בהודעה המרגשת בנוגע לפרסום הערבי הראשון מסוגו למהדורת הטבע, נכחו שרים מצרים, עורכי ספרות ואנשי תרבות. במהלך הכינוס נשא דברים נשיא ההוצאה לאור "נהדת מסר" מוחמד אחמד איברהים. בדבריו, הוא ציין את הכבוד הגדול של שיתוף פעולה עם מגזין הפועל משנת 1888.

לדבריו, "המהדורה הערבית של נשיונל ג'יאגרפיק לילדים תיקח את הכתבות מהמגזין האמריקאי, אך תתאים אותן לחברה הערבית". משנשאל איברהים על ידי הנוכחים, מה עם המהדורה הראשית למבוגרים, אמר איברהים, כי "הוא מלא תקווה שהמהודרה למבוגרים תגיע בעקבות זו של הילדים".

נציג הנשיונל ג'יאוגרפיק בארוע החגיגי היה סמנכ"ל התוכן טרנס אדאמסון. בנאומו אמר אדאמסון, כי "מאז הוצאת העיתון חלמתי על הולדתה של המהדורה הערבית".

לאחר מכן גילה אדאמסון פרט "סודי" לגבי המהדורה הראשונה בערבית כשאמר ש"החלטנו בעצה משותפת שהגיליון הראשון יעסוק בחברה ובתרבות בערבית, ולכן הוא יתרכז בגילויי הטבע והמדע של תקופת הפרעונים במצרים, ובתעלומת מותו של המלך תות אנך א-מון". לא ברור אם הוא היה אמור לגלות זאת, אבל במצרים ממשיכים להמתין בציפיה להוצאת הגיליון הערבי הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully