וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חית יוצאים מחדש

עינב שיף

3.3.2009 / 17:31

האלבום של 3 חית - להקת הנויז הירושלמית מתחילת הניינטיז - יוצא עכשיו מחדש עם דיסק בונוסים. רן סלוין, הסולן לשעבר, מצטער שהוא לא יוצא היום

אלבומה היחיד של להקת הנויז הירושלמית שלוש חית יוצא מחדש בימים האלו. האלבום, הקרוי על שם להקתם של רן סלוין, ראם הראובני ודוד (דודיק) אופנהיים, ייצא בצירוף דיסק בונוס לאחר עבודת שחזור ואיסוף חומרים שעשו בעלי הפאב וחנות הדיסקים "אוגנדה" ופאב "התקליט" בירושלים. "היו הרבה פניות של אנשים לקנות עותקים של אלבום שהם גדלו עליו", אומר לוואלה! תרבות סולן הלהקה רן סלוין. "הפרויקט נעשה מתוך השלמת חור בהיסטוריה. העבודה שעשה איתמר ווינר מ"אוגנדה", שעבר על כל הקלטות מפעם - אנחנו בחיים לא היינו מסוגלים לעשות את זה".

קצת קשה להאמין, אבל 3 ח' נכנסו לאולפן עם יעקב גלעד. ביחס לתקופה, שנת 1990, הם לא היו חריגים: נושאי המגבעת הקליטו אלבום עם שלומי ברכה וקצת אחר כך זקני צפת הוציאו את אלבום הבכורה הרועש שלהם ב-NMC. למרות זאת, 3ח' נשארו עניין של יודעי ח"ן בסצנת האלטרנטיבה של התקופה. "אולי עדיף היה שהיינו מוציאים את זה היום, כשיש יותר קהל לסגנונות האלו בארץ", אומר סלוין. "היינו יכולים להתגלגל ולהיות ילדים קצת יותר מקובלים בכיתה, לא רק הילדים המוזרים".

בנוסף למוזרות, אתם גם מירושלים. מה יש בעיר הזו שגורם לכל הלהקות שמגיעות ממנו להישמע קיצוני כל כך?

"יש משהו מזכך באוויר ההרים שגורם לך לעשות צילום רנטגן לעצמך ומוריד את כל הזיוף ומכריח אותך לחשוב בצורה מאד שילדית, בלי בולשיט"

סלוין, בן 39, משלים בימים אלו את עבודתו על הסרט “The Insomniac City Cycles", עליו הוא עובד משנת 2004. בנוסף, ממשיך סלוין לעבוד על מיצבי הוידאו שלו, אותם הוא מציג בגלריות כגון גלריית גבעון בתל אביב. למרות המיני באז המחודש סביב הלהקה, סלוין לא מאמין כי יהיו גם הופעות. "לא נראה לי שזה יקרה", הוא אומר. "רק אם מישהו ישלם לנו המון כסף, נהיה מוכנים להשקיע בזמן כדי להרים את זה. אבל במצב העיסוק של כל אחד מאתנו, קשה לנו אפילו לקבוע אפילו לדבר, מעבר לזה שאני לא החזקתי גיטרה ושרתי כבר 15 שנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully