וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה קשה להשגה

עינב שיף

24.6.2009 / 5:22

הסכם ההפצה של "עננה" עם הד ארצי נגמר, מוכרי הדיסקים בקריזה ובינתיים מי שמחפש את מסיקה או מרסדס בנד חוזר בידיים ריקות

הוצאת הדיסק החדש של מרסדס בנד, "תביאו בירות", הביאה עניין לא רק בהופעות הגדושות של ההרכב, אלא גם הציתה מחדש את העיסוק באלבום הראשון של הלהקה, שיצא לפני חמש שנים. הבעיה היחידה היא שכרגע לא ניתן להשיג לא את הדיסק הזה, או כל דיסק אחר מקטלוג הלייבל "עננה", מעבר לארבעת האלבומים שהוציא הלייבל בפסח האחרון.

המשמעות היא שכותרים כגון שני אלבומיה של מירי מסיקה, כמו גם אלו של עופר בשן, קובי אוז, טיפקס האחרון ודני רובס נעדרים מהחנויות. "המצב נמשך כך כבר כמעט חצי שנה", אומר מוכר מחנות במרכז תל אביב, "וזה קשה ואפילו מביש. יש ביקוש מאד גדול לאמנים שלהם, למעשה לא הבנתי עד כמה הקטלוג שלהם חשוב עד שלא ירדו הדיסקים שלהם מהמדפים וזה מאד מתסכל. הייתי מת לדבר עם האמנים, שיידעו שאנשים הולכים וצורבים דיסקים שלהם כי פשוט אי אפשר לקנות. אתה רואה אמן כמו עופר בשן, שמוציא סינגלים ועושה סוג של קידום מכירות ואת הדיסק שלו – אין בחנויות".

הסיבה בגינה הגיעה "עננה" למצב הנוכחי היא סיום הסכם ההפצה שלה עם חברת הד ארצי לפני מספר חודשים. מאז, נקנתה החברה כאמור על ידי פנינה אדרי והצדדים ישבו לשיחות, אך לא הגיעו להסכם בנושא. בינתיים, פנתה החברה להפצת הדיסקים האחרונים בהוצאתה על ידי התו השמיני, בין אלו נמצאים החדש של מיקה שדה, זה אורן לביא, אלבומה האחרון של הדרה לוין ארדי וכן אלבומם המשותף של ירדן בר כוכבא ודידי שחר.

"אכן אלבומים ישנים לא נמצאים בחנויות אם נגמר המלאי", מאשרת אשת יחסי הציבור של עננה, אדווה מילר. "הסיבה בגינה אנחנו לא פונים ישירות לחנויות בנוגע לסחורה הישנה היא בגלל שמדובר בתחום התמחות של חברת ההפצה. כרגע מתנהלים מגעים עם כל חברות ההפצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully