וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התיירות הפקות בע"מ

עינב שיף

18.8.2009 / 11:53

משרד התיירות הודיע על פנייה רשמית ללאונרד כהן ובה דרישה לקיום מופע נוסף באמפי בנצרת, אולם הפקת המופע בישראל פסלה את אתר המופע על הסף ומעולם לא העבירה הבקשה הלאה

מנכ"ל משרד התיירות נועז בר ניר פנה להפקת המופע של לאונרד כהן בישראל וביקש מהם לקיים מופע נוסף בעיר נצרת. לדברי בר ניר, "נצרת הינה מרכז כלכלי, פוליטי, תקשורתי ותרבותי. על כן מופע נוסף, דווקא בעיר זו ובאווירה הייחודית המתקיימת בה, ימשוך קהל רב מכל מגזרי החברה הישראלית, לצד תיירים, שיוכלו להאזין יחדיו למוזיקה המרגשת וליהנות מיופיו של הטבע הנשקף מן האצטדיון ובכך לקיים הלכה למעשה את כותרת המופע: 'פיוס, סובלנות ושלום'."

לדברי בר נר, הובא לידיעתו כי כהן ביקש לקיים מופע נוסף ברמאללה, אך כפי שפורסם בוואלה! תרבות, מופע זה לא יצא לפועל עקב לחץ של קבוצות פלסטיניות שדרשו כי כהן יבטל את המופע בישראל לפני שיופיע בשטחי הרשות.

בעקבות פניית וואלה! תרבות להפקת המופע של כהן בישראל, נודע כי אכן נעשתה פנייה בנושא, אמנם זו נעשתה להפקה בישראל. זו פסלה את קיום המופע מראש מטעמים טכניים ואותו מכתב בכלל לא הגיע לידי אנשיו של ללאונרד כהן, בהם המפיק מרסל אברהם.

משרד התיירות בתגובה: "בתאריך ה-4 לאוגוסט הועברה פניית מנכ"ל התיירות, נועז בר ניר, אל עורך הדין חגי שטרוויס, נציג ההפקה בארץ. שטרוויס אישר את קבלתה ואף אישר כי העביר אותה לכל הגורמים הרלוונטיים. נראה כי התגובה שקיבלה מערכת 'וואלה!' ניתנה על ידי גורם שאינו מצוי בעניין. אנו מקווים, כי כפי שהובטח, הנושא אכן נבחן ותשובה בעניין תתקבל בהקדם."

שטרוויס שמע את תגובת משרד התיירות וזעם. "אני מאשר שקיבלתי פנייה, יחד עם זאת הפנייה הועברה למפיק גדי אורון ושם נעצרה", אמר שטרוויס לוואלה! תרבות. "האתר שבו בוצעה המיסה של האפיפיור הוא אתר שלא ניתן לקיים בו אירועים לכמות כזו של קהל. התפוסה שם היא מקסימום של 30,000 איש וכדי להפוך אותו למקום שניתן לארח בו כמות כזו, צריך להשקיע בו כספים רבים. הוא נטול תשתיות". אורון אישר את הדברים לוואלה! תרבות ואמר כי "האתר נפסל על הסף".

בנוסף אומרים בהפקת המופע שללא כל קשר להודעה של משרד התיירות, כהן לא יקיים מופע נוסף בישראל. "הוא רוצה שיזכרו אותו בישראל במופע אחד, מלא עד אפס מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully