וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זך: "הרוקרים הפכו לשמוקרים"

עינב שיף

22.12.2009 / 20:39

המשורר גנב את ההצגה בחשיפת השירים מהאלבום החדש של נורית גלרון, לו הוא כתב את כל המילים. גלרון: "זו יכולה להיות טיפשות להוציא שירים מורכבים כאלו היום"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: לירז לבנה)

נורית גלרון השיקה היום במועדון השבלול בתל אביב את הסינגל החדש שלה, "אהבה של שני אנשים", מתוך אלבום אולפן ראשון אחרי ארבע שנים בשם "ואז בא לנו". גלרון ביצעה מתוכו חמישה שירים, כולל הסינגל החדש.

הטקסטים באלבום נכתבו על ידי נתן זך, שנכח בהצגת השירים ודיבר ארוכות על הקשר הוותיק שלו עם גלרון, הנחשבת למבצעת הטקסטים האהובה עליו. גלרון מצידה שיבחה גם היא את רגישותו של זך למילים והודתה לו על ההזדמנות לבצע את שיריו באלבום החדש. גלרון אף הופיעה במקום עם בן ארצי ואילן וירצברג, אשר תרמו לחנים לאלבום החדש. מחר (רביעי) ישוחרר הסינגל להשמעה ויהיה ניתן להאזין לו גם בוואלה! תרבות.

זך ניצל את ההזדמנות ותקף את המוזיקה הנוצרת היום בישראל וטען "זוהי תקופה נוראה למוזיקה הישראלית. האהבה שלי ושל נורית נוצרה בימים הכי יפים של המוזיקה הישראלית, בשנות ה-60 וה-70. היום, כשהמוזיקאים הפכו לרוקרים, או שמוקרים כמו שאני קורא להם, התוצאה היא רעה מאד". "זה יכול להיות אומץ, זו יכולה להיות גם טיפשות להוציא שירים מורכבים כאלו היום", הוסיפה גלרון בהומור עצמי ביחס לאלבומה החדש ועל כך שאופיו המיוחד והליך העבודה הארוך והמוקפד שליווה אותו אינו תואם את עידן ה"אינסטנט", כפי שהגדירה אותו.

ברגע המשעשע של הערב ביקשה גלרון מזך לקרוא את אחד הטקסטים שכתב, "טעם", אולם זך התבלבל באחת המילים ושאל "יש עוד מהמורות שתכננתם לי בדרך?".

אלבומה החדש של גלרון ייצא לחנויות ב-20 בינואר 2010 בחברת NMC יונייטד. את האלבום הפיק לני בן בשט ושותפים בו מלחינים כמו בן ארצי, שילה פרבר, ערן וייץ, אילן וירצברג ואיה כורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully