וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי סלנט תכהן כמשנה לאוהד נהרין בלהקת בת שבע

עינב שיף

19.1.2010 / 18:00

מי ששימשה עד עתה כעוזרת האישית של נהרין, המנהל האמנותי של אחת מלהקות המחול המצליחות בעולם, תשודרג לתפקיד שנוצר באחרונה. נהרין: "נוכחותה בסטודיו חשובה ביותר"

הרקדנית עדי סלנט מונתה היום (שלישי) למשנה למנהל האמנותי של להקת בת שבע. סלנט, רקדנית האנסמבל בין השנים 1992-2001, היא הראשונה לכהן בתפקיד החדש, לאחר שנים בהן שימשה כעוזרת האישית של המנהל האמנותי, אוהד נהרין.

"ההיכרות רבת השנים עם עדי כרקדנית, אסיסטנטית, יוצרת, מורה וחברה קרובה הוכיחה שלעדי יש את הידע, הניסיון, התבונה והנדיבות בכדי להיות שותפה נפלאה בניהול האמנותי של להקת בת-שבע", אמר נהרין. "בנוסף, נוכחותה בסטודיו, בחזרות ובתהליכים חשובה ביותר, עדי נחנה ביכולת לאתגר את הרקדנים בעבודה מאומצת ואינטנסיבית ביותר מבלי שהם יאבדו את הקשר להנאה ואהבת הריקוד".

לאחר עזיבתה את הלהקה שימשה סלנט כאמור כעוזרתו של נהרין, לצד השקת קריירה עצמאית כמורה וככוריאוגרפית ממקום מושבה בדנמרק, לשם עברה בשנת 2004. סלנט זכתה בפרס בתחרות הכוריאוגרפיה "Dansolution" שהתקיימה בדנמרק ועבודותיה הוצגו בארצות הברית ובאירופה. בשנת 2009 חזרה סלנט לישראל וכעת היא זוכה באחד התפקידים הנחשקים בעולם המחול הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully