וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקת בגאגא: דפנה לוסטיג על האלבום החדש של כריסטינה אגילרה

דפנה לוסטיג

15.6.2010 / 10:57

בניסיון להפיל את קיסרות ליידי גאגא, כריסטינה אגילרה יצרה את "Bi~ΟΠ~iC", אלבום מפוזר, חלש ומפוצץ קלישאות. דפנה לוסטיג קוברת

קלישאה מס' 1: אם תדחקי לחליפות ממחסני הדאנג'ן, תאחזי בשוט עטוי אבני סברובסקי ותדחפי ראשים לעבר מפשעתך, יכירו בך כבאלילת מין.

קלישאה מס' 2: אם תספרי לכולם שאת חיה במיטה, כולם יאמינו שאת חיה במיטה.

קלישאה מס' 3: כדי להעצים את הרוח הפמיניסטית שלך ואת אפיל הרדטיוב שלך, ספרי כבדרך אגב שאת נמשכת גם לנשים.


קלישאה מס' 4: אם תתני לבנך בן השנתיים לברבר באמצע האלבום, אנשים יחשבו שזה חמוד.

קלישאה מס' 5: אם תזמני אליך את המפיק של "סינגל ליידיז" ואז את המפיק של M.I.A ואח"כ את סיה ובסוף את לינדה פרי, הרי שאת אומנית מגוונת ומעניינת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיה במיטה, או כך היא רוצה שתחשבו. אגילרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטינה אגילרה חוגגת את הקאמבק שלה עם אלבום חדש, "Bi-on-ic". בראיון לערוץ היוטיוב שלה היא מעידה על עצמה שהיא אדם תחרותי ופרפקציוניסט ושתכונות אלה שלטו בעשייה של האלבום החדש. אבל בראיון אחר, למגזין מארי קלייר, כריסטינה מציינת שהאמהות ריככה אותה ושכעת היא אדם פחות חרד. פעם, היא מספרת, ירקה דם על כל שיר והעדיפה להתיש את עצמה בעבודה אינסופית מאשר להיות חתומה על שירי פופ קלישאתיים.

היום, לעומת זאת, חל בה שינוי והיא לא מפחדת מקלישאות. כריסטינה 2010, מסתבר, היא טיפוס זורם, היא לא נלחמת במוזיקה שלה. מה שיוצא-יוצא. את ההמשך המתבקש של המשפט כריסטינה לא אמרה במילותיה אבל נו, זה לא כזה מסובך: כריסטינה לא נלחמת, כריסטינה לא חרדה, כריסטינה כן זורמת. כריסטינה לא גונזת את הקלישאות, גם כשהן כה בוהקות עד שהן מעוורות אותה ואת סביבתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כריסטינה אגילרה. GettyImages
זורמת כמו שאתם לא מאמינים. אגילרה/GettyImages

וזוהי התמצית הבעייתיות של "ביוניק": הוא מפוזר והוא מתאמץ מדי. הוא מכיל 18 שירים, כך שלמעשה הוא אלבום כפול. אם היו מקצצים אותו בחצי, מנקים אותו מהפקת היתר שלו ובעיקר מוותרים על הסטיילינג הנוראי ועל תדמית הנימפומנית התמוהה, שבאמת שאינה עושה עבור כריסטינה שום שירות חיובי, היה מתקבל אלבום פופ חמוד עם כמה שירים מקפיצים וכמה בלדות מרגשות.

למעריצים ולקורבנות הפופ מומלץ לברור מתוך התוצאה הסופית את הרגעים הבולטים לטובה: את "Woohoo", שיתוף הפעולה עם הראפרית הבוערת ניקי מינג' שהוא גם הסינגל הבא, ואת שלושת השירים שכתבה לה סיה בהם היא מוכיחה שוב שהיא זמרת ענקית. ב-"I Am" היא מצטיינת במיוחד ונשמעת ממש כמו אדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאולץ, מפוזר ובעל ממש מעט רגעים טובים. עטיפת האלבום "Bionic" של אגילרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברו ארבע שנים מאז שכריסטינה אגילרה הוציאה את אלבומה הקודם, "Back To Basics", אלבום שירי פופ ג'אזיים באווירת שנות הארבעים שכלל הפקות של די ג'יי פרימייר, אלבום שלמענו פיארה מגזינים ויצרה קליפים בלוק וינטג'י בשל ומוצלח. בארבע השנים שחלפו מאז, אגילרה התמסדה וילדה את בנה הבכור והיום, כשהיא בת 29 בלבד, ימיה של אגילרה כאייקון פופ סקסי ושובב כבר מאחוריה והיא כעת אייקון פופ מילפי מן השורה.

המעבר הזה לא בא לה בקלות. ולכן, למרות שאלבומה הקודם הוכיח לה ולעולם שגישת ה"מכסה טפח" היא מבורכת, מקורית ונחוצה בעולם הפופ, ב"ביוניק" אגילרה מנסה להשיב לעצמה את כתר אלילת המין שבעצם מעולם לא חבשה.

כריסטינה אגילרה. GettyImages
ימיה כאייקון פופ סקסי מאחוריה. אגילרה, רק בתספורת אחרת/GettyImages

כריסטינה יצאה להפיל את הקיסרות של ליידי גאגא אבל המאבק קשה, ולאור העובדה שלאחרונה חיברה גאגא שני תתי מקלע אל שדיה והיא כעת מוכנה לרסס לכל עבר, הוא גם חסר סיכוי. הדבר היחיד שהיה יכול להציל את כריסטינה מתבוסה הוא אלבום מעניין ולמרבה הצער, בנקודה הכי קריטית בכל העסק הזה, היא פישלה.

כריסטינה אגילרה, "Bi~ΟΠ~iC" (ייבוא: NMC יונייטד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully