וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנים: קליפ משותף לרובי וויליאמס וגרי בארלו

26.8.2010 / 21:55

המחלוקות נשארו מאחור, הסליחות נאמרו והאיחוד המרגש בין שני כוכבי טייק דאת יצא לדרך עם הקליפ לשיר "Shame" בו מופיעים השניים. בארלו: "כנראה שיהיו הופעות בקיץ הבא"

רויטרס

(באדיבות רויטרס ו-CHRYSALIS RECORDS)

האיחוד הרשמי בין רובי וויליאמס וגרי בארלו, שני כוכבי טייק דאת יצא לדרך סוף סוף בקליפ המשותף הראשון שלהם זה 15 שנים, "Shame", שהוקרן היום לראשונה ברחבי העולם. השניים אף התארחו לראיון בתחנת הרדיו BBC 1 בו סיפרו על האיחוד: "כנראה שיהיה סיבוב הופעות בקיץ הבא", אמר בארלו. וויליאמס הוסיף כי "ישנן תוכניות גדולות שאסור לנו לחשוף, מה גם שאנחנו לא יודעים הרבה".

"זו השנה ה-20 שלנו ביחד, כך שאלבום אחד ואולי סיבוב הופעות עולמי אחד נראה לי מתאים", הוסיף בארלו. "אחר כך אני מניח שרוב יחזור להיות רוב ואנחנו נחזור להיות רביעייה. זה ימשיך כמו שזה היה". את הפן המרגש סיפק דווקא וויליאמס, שסיפר על ההתרגשות שליוותה את השיחה המכריעה בנושא האיחוד בינו ובין בארלו בלוס אנג'לס: "15 שנים חשבתי מה אני עומד לומר. היתה לנו שיחה גדולה, שהדבר המדהים בסופה היה ששנינו אמרנו סליחה זה לזה והתכוונו לכך. זה הוריד כל כך הרבה מטען מהכתפיים שלי, מטען שלא ידעתי שעדיין קיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully