וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Hidden" של These New Puritans - אלבום השנה של NME

30.11.2010 / 15:54

הלהקה גברה על ארקייד פייר ו-LCD סאונדסיסטם בדרך למקום הראשון בדירוג השנתי של מגזין המוזיקה המשפיע. "Spanish Sahara" של Foals נבחר לשיר השנה

דצמבר בפתח ופירוש הדבר שתקופת סיכומי השנה הגיעה: מגזין המוזיקה הנחשב NME הכריז היום (שלישי) על "Hidden" של These New Puritans כאלבום הטוב ביותר של 2010. These New Puritans הם להקה בריטית שהוקמה ב-2006. "Hidden", אלבומם השני, יצא בינואר האחרון וזכה לביקורות אוהדות. עם זאת הוא הצליח להגיע רק למקום ה-100 במצעד הבריטי הכולל ולמקום העשירי במצעד האינדי.

מדובר בבחירה מפתיעה יחסי, שכן בדרך לפסגה גברו These New Puritans על אלבומים מדוברים יותר כגון "The Suburbs" של ארקייד פייר, שהגיע למקום השני, ו-"This Is Happening" של LCD סאונדסיסטם, שהגיע למקום הרביעי. עוד בחמישייה הפותחת: "Teen Dream" של Beach House (במקום השלישי) ו-"I Speak Because I Can" של לורה מרלינג.

בגזרת השירים, "Spanish Sahara" של Foals נבחר לשיר הטוב ביותר של השנה. השיר יצא באלבומם "Total Life Forever", שיצא במאי השנה – אלבום שהצליח להעפיל למקום השמיני במצעד הבריטי הכולל. "Spanish Sahara" הצליח להקדים את "XXXO" של M.I.A שהגיע למקום השני; "Thightrope" של ג'אנל מונה, שהגיע למקום השלישי; "Power" של קניה ווסט שנבחר למקום הרביעי; ו-"We Used to Wait" של ארקייד פייר שסוגר את החמישייה הראשונה של הדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully