וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בוב דילן בישראל ב-20 ביוני

עינב שיף

23.3.2011 / 13:14

דילן יופיע באצטדיון רמת גן ב-20 ביוני, 18 שנה אחרי הפעם האחרונה שהופיע כאן. ההופעה תתקיים בישיבה

הוא כמעט כבר כאן: לוואלה! תרבות נודע שההופעה של בוב דילן בישראל סגורה וכי תאריך ההופעה הוא 20 ביוני באצטדיון רמת גן. אתר מעריצים של דילן פרסם כבר את התאריך כסופי, אולם ממפיק המופע המיועד, מרסל אברהם, נמסר כי התאריך אינו סגור. עם זאת, גורמים המקורבים לאברהם אמרו לוואלה! תרבות מסרו כי המידע שפורסם אמין.

עדכון (14:31): מפיק המופע הודיע רשמית על קיום ההופעה. ההופעה תתקיים בישיבה, בדומה להופעות של אלטון ג'ון ולאונרד כהן. מכירת הכרטיסים תתבצע במשרד הכרטיסים לאן בתל אביב ותחל בקרוב.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, אברהם היה בין שלושת המפיקים שהתמודדו על הופעתו של דילן בישראל, לצד איש העסקים קובי סידי ושוקי וייס, שנטה לפרוש מהמירוץ בשל העלות הגבוהה של ההופעה. "אני מברך כל מופע חו"ל שמגיע לארץ, זה עושה טוב לכולנו", מסר וייס בתגובה. "באשר לוויתור על הפקת המופע של דילן – כיוון שמחיר המופע היה גבוה בצורה קיצונית, הדרך היחידה לאיזון מחייבת העלאה משמעותית של מחיר הכרטיס לצרכן הישראלי ואינני מוצא לנכון לעשות זאת ספציפית במופע זה. אנו נודיע בקרוב על תכניות לעונה ואני שמח לאשר שאמנים איכותיים מאד בדרך לישראל".

דילן הופיע בישראל פעמיים, האחרונה שבהם ב-1993 ולפני כן בשנת 1987. לישראל הוא יגיע במסגרת ה-Never Ending Tour אותו הוא מריץ בליווי להקה מזה מספר שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בוב דילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully