וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "24" תהפוך לסרט?

אייל דץ

9.2.2010 / 17:08

הסדרה בכיכובו של קיפר סאתרלנד לא תמשיך ככל הנראה לעונה תשיעית אולם קרובה להגיע למסך הגדול ועל פי הדיוווחים, העלילה תגיע לאירופה

ג'ק באואר בדרך למסך הגדול? ברשת פוקס אמנם נוטים שלא להפיק עונה תשיעית לסדרה "24", אולם המגעים להפקת סרט באורך מלא המבוסס על הסדרה נמצאים בהילוך גבוה. אתר הבידור וראייטי מדווח היום (שלישי) כי התסריטאי בילי ריי ("הפירצה", "שם המשחק", "הטיסה" "צבע הלילה") נשכר על ידי אולפני "פוקס" לכתוב את התסריט של הסרט. על פי הדיווח, התסריט שהציע ריי מתרחש באירופה.

גורמים בהפקה העתידית אמרו כי למרות ההתקדמות בנושא, עדיין מדובר בשלבים ראשוניים בדרכה של הסדרה למסך הגדול. לדבריהם, ישנם מספר פרמטרים שיקבעו את גורל הסרט כאשר המרכזי שבהם הוא עתידה של הסדרה עצמה. פוקס עדיין לא החליטה סופית האם להפיק עונה תשיעית ל-"24" והגורמים מסרו כי קברניטיה מחכים לנתוני הרייטינג של השבוע הקרוב ולאחריהם ככל הנראה תתקבל החלטה.

ההימורים בתעשיית הטלויזיה האמריקאית הם שהעונה הנוכחית היא העונה האחרונה עבור באואר. בנוסף,קיימת האפשרות שפוקס תמכור את הסדרה לרשת אחרת. מהלך כזה עשוי לעכב משמעותית את הפיכתה של הסדרה לסרט באורך מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully