וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

17.3.2008 / 14:12

שער הדולר לא מפחיד את עידית פרנקל, להפך - היא מרימה מדור של שופינג אינטרנטי לוהט בלא יותר מ-50 $

השקל שלכם שווה יותר, אבל את שכר הדירה אתם משלמים בדולר שנחלש? לעזאזל עם המיתון המתקרב והכלכלה שעלולה להתרסק - הגיע הזמן לבזבז! מכיוון שוואלה! תרבות מעולם לא עודדה אנשים לחסוך פרוטה ליום גשום, ארגנו לכם הוצאה שבועית של כל הדברים שתמיד רציתם, אבל תמיד העדפתם - במקום לקנות אותם - לשלם את חשבון המים.

*השבוע יש לחשב את המדור לפי שער של 3.43 דולר לשקל

להחלפה – 10 קלפי סאבלימינל תמורת קוואמי דה לה פוקס

"סופר קלאב" הברלינאים הם קבוצה של מעצבים-מאיירים המקדישה את פועלה ליצירות דפוס קונספטואליות, שאינן ספרים ו/או מגזינים. השנה החליטו חבריה להיכנס באמ-אמא של הדיון האהוב – הקשר בין מוזיקה ופוליטיקה. "Legends Of Rap" הוא הפרויקט הראשון שלהם בנושא. זוהי קופסא חגיגית ובה 32 קלפים מאוירים פלוס ביוגרפיה קצרה לשמות הגדולים והמשפיעים בהיסטוריה של ההיפ-הופ.

כצפוי, תמצאו כאן התייחסות לאפריקה במבטה, גראנד מאסטר פלאש, הודיני, שוגר היל גאנג, הביסטי בויז וראן DMC, אבל גם לקראש קרו, קרטיס בלוו, פירלס פור, דאג אי פרש ומלי מל – שמות טיפה פחות מוכרים למי שלא שוחה בחומר, עובדה שמחזקת את התחושה הטובה כי הגרמנים האלה יודעים מה הם עושים. למזמינים מהירים, החל מ-30$ לא כולל משלוח.

האקסית שלי גלשה באינטרנט וכל מה שקיבלתי זה את החולצה המזויינת הזו

מכירת סוף עונה באורבן אאוטפיטרס. בינינו, לא באמת צריך מדור בשביל להתחרע על הזדמנות שכזו. בטח לא כל עוד הם ממשיכים לעשות את הבגדים הכי קוליים בשכונה, ויסלחו לי המעצבים של פוקס. הנה טי שירט שימושי במיוחד – "Mr. Asshole", טריקו אפור, איור א-לה ספרי המרים של רוג'ר הארגריבס ו-10$ יסדרו את המתנה המושלמת לחבר הנוכחי או הלשעבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הכינותי מראש

השבוע קיבלתי זימון פייסבוק לקבוצה של שוק האקססוריז התל אביבי. האירוע החמוד הזה מתרחש ממש בקרוב וזה הזכיר לי שלא באמת צריך לצאת מהבית על מנת להצטייד בקשקושים זולים שיראו טוב על התיק או הטי שירט. אתרי מסחר 2.0 עבור קהילות ה"Arts & Crafts" ברשת הם מוצלחים במיוחד משום שהם לא רק סוגרים את הפינה עבור היוצרים הקטנים (שאין באפשרותם להחזיק מנגנון סליקה עצמאי), אלא גם מספקים שירותים מקוונים עבור הצרכנים. רישום משתמש מעניק סל קניות חכם, מבצעים, טיפים, חבילות שי לחגים ייעודיים, הזדמנויות לתקשר עם חובבי טראש אחרים ועוד הרבה כאלה.

Etsy.com האמריקאי הוא אתר שכזה, ולא בכדי מצליח מאד בתחומו. בין אלפי המעצבים המשתמשים בשירותיו מצאתי את קווינסי פרסון ואדם מארון שעושים כל מיני מוצרים עם מפלצות. למשל, סיכות (4$).

דברים עם סוסים

יכול להיות שמעט מדי אנשים מכירים את פועלו של גארי לארסון, המאייר והכותב של "The Far Side" - קומיקס שראשיתו כרצועה שבועית בסאן פרנסיסקו כרוניקלס וסופו כדרך חיים לאנשים מסוג מאד מסוים (היפים). יכול להיות גם שאני טועה. כך או כך, ב-7 הדולרים האחרונים למדור השבוע אפשר לרכוש לוח שנה של לארסון. זה מבטיח הרבה בדיחות עם חיות וחרקים, ילדים שמנים ומגעילים והומור מושחז ואיכותי. באמזון אפשר למצוא גם הרבה דברים אחרים שלו. רובם עם סוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully