וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC מאשרת: סטיב קארל עוזב את "המשרד"

עינב שיף

27.7.2010 / 22:26

הרשת המשדרת את הסדרה המצליחה הודיעה כי השחקן יעזוב את התפקיד בתום העונה הקרובה. "היה לנו את המזל שהוא היה איתנו ככל הניתן", אמרה ראש מחלקת הבידור ברשת

אחרי מספר הצהרות מצדו של סטיב קארל, שיכלו להיחשב כטקטיקה במשא ומתן, נראה שהפרידה של השחקן מתפקידו הראשי בסדרה "המשרד" היא די סופית: אנג'לה ברומסטד, ראש מחלקת הבידור ב-NBC, המשדרת את הסדרה, הגיבה לראשונה לפרסומים השונים בנושא ואישרה כי השחקן לא ימשיך לאחר העונה הקרובה של הסדרה.

"זה לא דבר לא רגיל שכוכבי קולנוע עוזבים את התפקיד שלהם בטלוויזיה", אמרה ברומסטד ל-AP. "היה לנו את המזל שהוא היה איתנו ככל הניתן". לדבריה, המשבצת הקבועה של הסדרה, ימי חמישי בשעה 21:00 תישאר במקומה. "זה לא כדי לגמד את עזיבתו של סטיב, שבוודאי תשפיע על הסדרה", הסבירה ברומסטד. "יש לנו אמון עצום בצוות הכותבים והשחקנים שישאירו אותה בחיים". תגובתו של קארל, הנמצא בחופשה, לא הושגה.

בשל כוונתה של NBC להמשיך ולשדר את הסדרה, שוקלים בהפקה את המהלכים השונים להחלפתו של קארל בבוא הזמן. אחת האופציות היא הבאת שחקן ראשי חדש שיחליפו: "זה לא הרעיון הראשון שרץ", אמר בתגובה פול ליברשטיין, מפיק ראשי בסדרה ומי שמגלם בה את דמותו של טובי. "כרגע יש לנו לא מעט תרחישים. אנחנו מנסים להבין איך ייראה המשרד ללא סטיב, מה יעשו בו בלעדיו? אנחנו רוצים למצוא את הדרך שבה חברת דנדר מיפלין (החברה הפיקטיבית בה עובדים חברי "המשרד" - ע.ש) היתה נוהגת. מבחינה יצירתית זה די מרגש. אנחנו לא חייבים להתחיל אוטומטית מחדש בסוף העונה. אנחנו זוכים להמשיך הלאה".

באשר להיחלשותה של הסדרה ללא קארל, ליברשטיין אמר כי הוא מכיר את שני הצדדים: "אני שומע גם אנשים שלא רוצים לראות את הסדרה ללא סטיב וגם כאלו שאומרים 'אנסמבל מצוין, תמשיכו הלאה'", אמר ליברשטיין. "זה לא ברור שאנחנו צריכים להפסיק. אחרי שמייקל ג'ורדן עזב את שיקגו בולס, אף אחד לא ביקש להפסיק את הבולס".

קארל בן ה-46 יעזוב את "המשרד" אחרי 7 עונות, בהן הסדרה היתה מועמדת קבועה לפרס האמי, בו זכתה בקטגורית הקומדיה הטובה ביותר בשנת 2006. הסדרה אומצה מפורמט אנגלי בכיכובו של ריקי ג'רוויס והצלחתה הפכה את הקונספט ללהיט, שיאומץ גם בישראל בגרסה שיצר עוזי וייל ותעלה בחברת yes ב-10 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully