וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים - שחר מפציע": הפארודיות הקורעות ביותר על "דמדומים"

שני גורקביץ'

17.11.2011 / 11:08

מקונאן אובריאן, דרך "משפחת סימפסון", ועד College Humor, נראה שכולם צחקו על "דמדומים". וואלה! תרבות יורקת דם

סדרת הערפדים הקולנועית המצליחה "דמדומים" מנפקת סרט נוסף לארסנל. "דמדומים - שחר מפציע", שעולה היום (חמישי) לאקרנים, הוא למעשה החלק האחרון בסאגה והוא יופק כשני סרטים (בדומה לשני החלקים של הספר).

כדי לציין את שובה של היסטריית הערפדים אספנו את שלל הפרודיות המוצלחות להן זכתה הסדרה לאורך השנים.

דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון.
אם זה לא חומר לפרודיה, אנחנו לא יודעים מה כן. מתוך "דמדומים - שחר מפציע"

ערפדים מצוירים

אף סרט, סדרה או סלבריטי הוליוודי לא יכולים להגיד שעשו את זה בגדול עד שלא קיבלו דמות או לפחות רפרנס ב"משפחת סימפסון". בלה, אדוארד וטיילור לוטנר עשו את זה בגדול ממש לפני שנה, בספיישל ליל כל הקדושים המסורתי של הסדרה - "Treehouse of Horror". בפרק המפורסם ההוא מהעונה ה-21 של "משפחת סימפסון" ליסה התאהבה בערפד בשם אדמונד ומילהאוס שבור הלב הופך לאיש זאב שדומה יותר לפודל.

"Vampiers Suck" - כי למי יש כוח לנשיכות בצוואר?

עוד סימן גדול להצלחה הוא כשיוצא לאקרנים סרט שצוחק עליך. "Vampires Suck" עושה בדיוק את זה לערפדים המצליחים של "דמדומים".

«embed src="https://screencrave.com/wp-content/plugins/flash-video-player/mediaplayer/player.swf" height="325" width="460" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" flashvars="&bandwidth=1423&dock=false&file=%2Fvod%2Fscvideos.frsucrave%2Fvampires_suck.mp4&plugins=viral-2&streamer=rtmp%3A%2F%2Fvod01.netdna.com%2Fplay"/»

איפה הסקס?

המעריצים הגדולים של "דמדומים" הם בני ובנות עשרה וההורים השמרניים שלהם. אז דם וערפדים, מוות ואכזריות זה בסדר, כמו גם העובדה שאף אחד מהתיכוניסטים בסדרה מעולם לא נצפה מכין שעורים, אבל אם יש משהו שההורים האלה לא יתנו לילדים שלהם לראות הוא את הגיבורים שעל המסך מקיימים יחסי מין. זאת הסיבה לתלונה העיקרית על "דמדומים" – היא נוטפת מיניות אבל אין בה סקס. למרות שקונאן אובריאן טוען שהוא לא מבין על מה כולם מדברים – יש סצנת סקס ב"דמדומים" והיא אפילו מטונפת מאוד.

צפו בסצנת הסקס הסודית והנועזת שגילה קונאן

אסכולה אחרת מכירה בעובדה שאין סצנות סקס ב"דמדומים" אבל גורסת שהן פשוט הורדו בעריכה. בפעולה נועזת במיוחד, החבר'ה של College Humor איתרו עבורנו את סצנת הסקס האבודה של בלה ואדוארד.

כשערפדים הגיעו לג'רזי שור

סקס או לא סקס, כנראה שאפילו בסיוטים הגדולים ביותר שלה קירסטן סטיוארט לא חלמה שסנוקי מג'רזי שור תהיה השחקנית המחליפה שלה. אבל מוחות מעוותים במיוחד יצרו את הסרטון הזה בו ג'רזי שור פוגשת את העיירה פורקס. ערפדים מעולם לא נראו שזופים יותר.

בלה ואדוארד, פנו מקום לסנוקי ודה סיטואיישן:

ערפדים שמתאהבים בנערות אנוש יפות בתיכון זה כבר פיהוק, כולם כבר עושים את זה שנים. בסאטרדיי נייט לייב עלו על הדבר הבא – פרנקשטיין!

זה בורג בצוואר שלך או שאתה פשוט שמח לראות אותי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully