וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקייפול": הטריילר החדש והמתורגם של ג'יימס בונד

31.7.2012 / 16:44

צפו בטריילר הטרי והמלא של הפרק החדש והמדובר במעלליו של הסוכן החשאי המפורסם בתולדות הקולנוע

יח"צ - חד פעמי

אחר הגיחה לטקס הפתיחה של האולימפיאדה ביום שישי האחרון, ג'יימס בונד שוב בכותרות והפעם לרגל הטריילר הטרי של הפרק החדש במעלליו, "סקייפול".

הסרט הוא פרק נוסף, 23 במספר בעיקרון (תלוי איך סופרים), בהרפתקאותיו של הסוכן המיוחד המפורסם בהיסטוריה של הקולנוע ושל התרבות הפופולרית בכלל. זהו גם הפרק השלישי, לאחר "קזינו רויאל" ו"קוואנטום של נחמה", שבו דניאל קרייג מגלם את סוכן 007, והפרק השביעי שבו ג'ודי דנץ מגלמת את M.

הפעם, יתאר הסרט כיצד הנאמנות של בונד ל-M עומדת במבחן בעקבות גילוי סודות מן המעבר, המעמידים בסכנה גם את ה-M16 כולו. נוסף לקרייג ודנץ', יככב בסרט גם חבייר ברדם, השחקן הספרדי שזכה באוסקר על הופעתו כאיש הרע ב"ארץ קשוחה", וגם כאן יגלם את הארכי-נבל. עוד, יופיעו בו גם רייף פיינס ואלברט פיני הוותיקים, ושתי תגליות כנערות בונד: ברניס מרלו הצרפתייה וטוניה סוטירופולו היוונייה.

סקייפול- ג'יימס בונד.
החגיגות יימשכו הרבה אחרי האולימפיאדה. דניאל קרייג ב"סקייפול"

את הסרט ביים סם מנדז, זוכה האוסקר על "אמריקן ביוטי", שעמד גם מאחורי "ג'ארהד", "לצאת לדרך" ו"חלון פנורמי", ובאופן כללי הוא אחד מן היוצרים הבכירים והמוערכים שאי פעם עבדו בסדרה המפוארת הזו.

הפקת "סקייפול" התעכבה רבות בשל המצוקות הכלכליות של אולפני MGM. בסופו של דבר, צילומי הסרט החלו בנובמבר 2011, והוא יגיע לאקרנים כאן ב-25.10.

"סקייפול": הכל על הסרט בוואלה! סרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully