וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן - עכשיו התערוכה

אייל דץ

13.7.2010 / 14:25

שר החוץ וראש מפלגת ישראל ביתנו יעמוד במוקד תערוכה העונה לשם "איווט" שתיפתח בחודש הבא בגלריית המדרשה בתל אביב בהשתתפות יאיר גרבוז, רועי רוזן, אהד פישוף ואחרים

שר החוץ אביגדור ליברמן יזכה בחודש הבא לכבוד שככל הנראה טרם הורגל בו כאשר יעמוד במוקד תערוכה שתתקיים בגלריית המדרשה בתל אביב. בתערוכה, שתיפתח ב-5 לאוגוסט, ייקחו חלק 23 אמנים, ביניהם יאיר גרבוז, רועי רוזן, דוד גינתון ואהד פישוף, והיא תיקרא "איווט", על שמו של שר החוץ, סגן ראש הממשלה, חבר הקבינט המדיני-בטחוני ויושב ראש מפלגת ישראל ביתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי המארגנים, נקודת המוצא של התערוכה היא ציטוט מאתר מפלגת "ישראל ביתנו" המתאר את ליברמן במילים הבאות: "החיים של אביגדור ליברמן הם חיים ישראלים. אביגדור ליברמן מייצג את כל הטוב והמשמעותי ביהודי החי במדינה יהודית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הוסיפו המארגנים, כי "למותר לציין שאנו לא מסכימים עם הגדרת הישראליות ככוללת אספקטים גזעניים ואנו לא חושבים שהפתרונות שהאיש מציע עולים בקנה אחד עם מה שנתפס או צריך שייתפס עם מהות הישראליות. אנו מקווים שעצם הצגת התערוכה תפתח שיח ציבורי בנושא מרכזי בחיים של כל אחד ואחד במדינת ישראל. השיח הציבורי יחזק את המחויבות למעורבות חברתית, לאכפתיות ולדמוקרטיה".

"איווט", 5 באוגוסט - 2 בספטמבר, גלריית המדרשה, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully