וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אסנת איטה סקובלינסקי וגרילה תרבות

3.6.2011 / 7:00

אסנת איטה סקובלינסקי היא משוררת, צלמת, אקטיביסטית תושבת תל-אביב-יפו, ילידת 1984. בשנת 2008 הקימה את ארגון "בסטרבות" לקידום והפצת תרבות עצמאית בישראל. בסטרבות מורכב מחנות מקוונת ומדוכן נייד של ספרים וכתבי עת עצמאיים. מטרתו להגדיל את החשיפה של הקהל הרחב לספרות, אמנות, קומיקס והגות של הוצאות קטנות וייחודיות. לאחרונה השיקה את בלוג הצילום "דזיין תל אביב" שמתעד את האריכטקטורה התל אביבית הייחודית.
בין פעולותיה האקטיביסטיות ניתן למנות את ארגון הפגנת "מזדיינים בפארק העצמאות" לאות מחאה על התנכלותה של עיריית תל אביב לפעילים המיניים בלילה, ואת ארגון הפגנת "אנחנו אוהבים ערבים" בבת ים - הפגנת נגד פעילותם של ברוך מרזל וחבריו בעיר למנוע קשרים רומנטיים בין יהודיות לערבים.

גרילה תרבות היא קבוצה פתוחה של יוצרות ויוצרים שמטרתה לקדם מאבקים חברתיים ופוליטיים על ידי זעקת שירה, מוזיקה ויצירה. בניגוד לאירועי שירה סטנדרטיים המתקיימים בחנויות ספרים, צוותאות, פסטיבלי שירה ואולמות ממוזגים, הפעולות מתחוללות בשטח, בתוך סערת שביתות והפגנות. גרילה תרבות היתה פעילה במאבקים של העובדות הסוציאליות, של עובדי אקרשטיין בירוחם, של מפוני אלעראקיב ושל עשרות מאבקים נוספים למען עובדים ושכבות מוחלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully