וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתלתול

18.12.2009 / 3:54

האם מישהו מלבד לאלין נורדגרן האמין שכוכב פופ כמו טייגר וודס יכול להישאר נאמן אך ורק לאישה אחת? פז חסדאי לא מיתמם

הסיבה העיקרית לסנסציוניות ולתדהמה הציבורית מפרשת טייגר וודס, נובעת רק מהיותו שחקן גולף. הרי לו מדובר היה בכוכב רוק או בכדורסלן, חשיפה של פרטים מסוג זה הייתה מתקבלת בשיא הטבעיות. עולם הרוק ידע לא מעט כוכבים פרועים, שיכורים ומסוממים, שהקדישו את ימיהם ולילותיהם לחיי הוללות, וכמובן שגם עולם הספורט האמריקאי גדוש באין ספור סיפורים ואגדות על מעלליהם של הכוכבים הגדולים. וודס, לצערו, רכש את תהילתו בענף אליטיסטי, שמזוהה באופן מסורתי עם אמריקה הלבנה והשמרנית. האם המשמעות היא שעל וודס נגזרו חיי שיעמום אין סופיים, כמו האופנה שמאפיינת את הענף שבו הצטיין? כלל וכלל לא. יש לבחון את וודס כמו כל אייקון תרבות אחר, כעוד ידוען שנמצא תחת מעקב אובססיבי של התקשורת, כעוד מיליארדר צעיר ומפורסם שנהנה מחיי הזוהר, או במילים אחרות, כוכב פופ.

אז מה כל כך מפתיע שכוכב פופ בוחר לנהל חיי מין פרועים? מה פשר ההיתממות הזו? האם לא זו הסיבה שמלכתחילה אנשים (לרוב גברים) מסתנוורים מחיי הזוהר, שיאפשרו להם להגשים את החלום ולנהל אורח חיים סוער? האם זו הפעם הראשונה שבה הנשים בינינו מגלות שזו בדיוק הפנטזיה של רוב הגברים – חיים מלאי תאוות מיניות וסיפוקים שטחיים ומיידיים? עבור מה אנחנו עובדים כל החיים ומפתחים ומטפחים קריירה, אם לא בשביל האפשרות לכבוש כמה שיותר בחורות? אולי בגיל השיבה נשאף לחיי משפחה שלווים וחופשות בקריביים, אבל טייגר וודס בן 34, עם מיליארד דולר בבנק, מה הוא כבר יכול לעשות? הבו לו 15 פילגשים!

יתרה מזאת, לא יהיה זה מוגזם לקבוע כי הציפייה של אלין נורדגרן (גברת וודס) שבעלה יישאר נאמן אך ורק אליה היא לא פחות מנאיבית. אין מדובר בקביעה שוביניסטית, שיוצאת מנקודת הנחה שמדובר בגבר דומיננטי שלא אמור להשתלט על יצריו, אלא פשוט כי מדובר באדם – זכר או נקבה - שמוצף בגירויים ובפיתויים, שמוקף באנשים יפים שרוצים בקרבתו, שמרגיש ואף יודע שהעולם פרוש לרגליו. לשם המחשה, גם כותב שורות אלו יודע שאילו חלומו היה מתגשם והוא היה נשוי לריהאנה, סביר להניח שגם היא הייתה נכנעת לפיתוי כזה או אחר, והדבר היה מתקבל בהשלמה. זה המחיר של להיות בן זוג של כוכב פופ.

ומנגד, בצד השני של המתרס, הרחק מהעולם הנוצץ, נמצאות להן נשותיו של הנמר, הפילגשים, הקורבנות האמיתיות של הפרשה. זמרות, מלצריות, זבניות, דוגמניות וכוכבות פורנו – כולן הסתערו עליו בהכרה מלאה ובידיעה ברורה שהוא נשוי, בהבנה שהן כאן רק כדי לענג אותו זמנית ולספק את תשוקותיו, מנסות להתחכך כמה שאפשר בתהילתו. אחת מהן, זו שהעידה כי "לפעמים נראיתי כמו בובת סמרטוטים אחרי שעשינו אהבה", זעמה כשגילתה שהיא לא הפילגש היחידה, שהוא בוגד בה עם אישה נוספת. חודשים ארוכים הן נאלצו לחיות עם ההשפלה הזו ולשמור אותה בסוד, אך ברגע שהדבר התגלה הן בצבצו מחוריהן אחת אחרי השנייה, וללא בושה, אפילו בגאווה, חשפו את כל מעלליהן הסליזיים מחדר המיטות כדי לזכות בדקה קצרה של תהילה מפוקפקת. האין זה שפל הרבה יותר מכל בגידותיו של הכוכב?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וכך, בסופו של עניין, מי שעומדת לצאת כדמות ההגונה היחידה מהסיפור הזה היא אלין נורדגרן, הגברת הראשונה, זו שבימים אלה עושה סצינות בל ייאמנו בטירה הענקית, צורחת ומאיימת ומוציאה את בעלה מדעתו. עם כל המיליארדים, עם כל כוכבות הפורנו, עם כל הפרסים והגביעים והכוח והעוצמה – נחמד לשער כי בימים אלה וודס הוא רק חתלתול מתחנף שמכרכר סביבה ומתחנן לסליחתה של אם ילדיו. חובבי הספורט מתחלחלים מעצבים, אבל שחקן הגולף המחונן, זה שזכה בתואר היוקרתי הספורטאי המצטיין של העשור (!), הודיע כי הוא מוכן לפרוש מהמשחק על מנת לשקם את היחסים עמה. ואילו אנו, שמתבוננים מהצד, שוב אנו נאלצים להוריד את הכובע ולהודות: זה עולם של נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully