וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מפענחים את חידת "הומלנד"

13.8.2013 / 0:38

ג'יי לנו יוצא לגמלאות, היומן הסודי של קארי מ"הומלנד" מפוענח, יוצר "שובר שורות" בוחר את הרגעים הגדולים ו"אימה אמריקאית" חוזרת להפחיד. חדשות טלוויזיה אמריקאית

היומן המשוגע של קארי מ"הומלנד" מפוענח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Volture מפרשים את היומן של קארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטריילר הראשון לעונה השלישית של "הומלנד" נראה לשבריר שנייה יומן מבולגן ששייך ככל הנראה לסוכנת ה-CIA קארי מתיסון. הבלוג Volture מבית ניו יורק מגזין ניסה (וגם הצליח, בערך) לעשות סדר בבלגן, ופענח את כתב היד, ראשי התיבות, אינספור המחיקות והמשפטים הסתומים. התוצאה יכולה אולי לשפוך קצת אור על העתיד לבוא בעונה החדשה של הסדרה.

הטריילר לעונה החדשה:

כיצד תיראה דרמה רפואית על פי הסיפור "הקוסם מארץ עוץ"?

רשת CBS מפתחת בימים אלה דרמה רפואית המבוססת על הסיפור "הקוסם מארץ עוץ". הרשת החלה בפיתוח הסדרה "דורותי", שמתרחשת בניו יורק ודמויותיה שואבות השראה מדמויות הסיפור הקלאסי של פרנק ל. באום. ככל הנראה, החיבור לסיפור האלמותי יהיה בעיקר באיברים החסרים של הדמויות – הדחליל ללא המוח, איש הפח נטול הלב, ועוד. אלה יכולים ללא ספק למצוא את עצמם בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוגיפלצת בגרסה משלו ל"I Love It"

עוגיפלצת, חובב העוגיות מ"רחוב סומסום", החליט להכין גרסה משלו לשיר של איקונה פופ, "I love It". במקום המילים המוכרות מספר המפלצת האהובה על הקושי לעצור בעד עצמו למראה עוגיות טעימות. בסוף השיר, הוא כבר לא יכול להחזיק מעמד.

ג'יי לנו יוצא לגמלאות: יש תאריך

מנחה תכנית האירוח הוותיק, ג'יי לנו, יגיש בפעם האחרונה את תכנית האירוח שלו ברשת NBC ב-6 בפברואר 2014, אחד מהערבים בהם יסקרו ברשת גם את אולימפיאדת החורף. לנו יוותר על מקומו לטובת המנחה הצעיר והכריזמטי ג'ימי פאלון, שהוכרז רשמית כמחליפו לפני כחודשיים. ברשת הביעו לפני שבוע תקווה שלנו יישאר ברשת בכל זאת, אולם נכון לכתיבת שורות אלה, המנחה החליט לתלות את המיקרופון.

לפחות הוא הספיק לראיין את אובמה:

לרגל עליית העונה האחרונה: הסצנות הכי אהובות על יוצר "שובר שורות"

השבוע עלתה לאוויר העונה האחרונה בהחלט של סדרת הקאלט המופתית "שובר שורות" בכיכובם של בריאן קרנסטון וארון פול. לרגל העלייה בחר היוצר וינס גיליגן את הסצנות האהובות עליו בכל חמש עונות הסדרה. בין הנבחרות: הסצנה בה וולט מגלה כי הסרטן בו לקה נסוג, סצנה נוספת בה מכוניתו של ג'סי מותקפת על ידי שודדים ועוד.

צפו: טיזר ראשון לעונה השלישית של "אימה אמריקנית"

טיזר של 18 שניות בלבד לעונה השלישית של הסדרה "אימה אמריקנית", "American Horror Story: Coven" יעביר לכם צמרמורות בכל הגוף ויגרום לכם לתהות מה לעזאזל קורה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully