וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנת האמנות": מוזיאון תל אביב מכניס אתכם לראש של היוצרים

חן רוזנק

21.3.2012 / 15:10

יוצרים מכל התחומים יגיעו למוזיאון ת"א כדי לספר לכם סיפור, בעזרת מקרן, מסך ומיקרופון. הנה הצצה ראשונה לסרטונים המסקרנים שיוצגו שם - מרחובות תוניס ועד לקליפ של ok go

היתקלות בספר סקיצות של אמן אהוב יכולה להיות חוויה מאירת עיניים: לגלות מה מעורר בו השראה, לראות על מה הוא עובד כעת, להיחשף לטיוטות של יצירות מוכרות ולעקוב אחר תהליך היצירה שלו – כל אלה מספקים הצצה אל מאחורי הקלעים של המוח היצירתי. צוהר שכזה מנסה להעניק לכם גם פורמט "סיעור חופשי" במוזיאון תל אביב. במסגרת חגיגות פתיחת "שנת האמנות" של תל אביב, יפתח היום (חמישי) לראשונה המוזיאון ל-24 שעות ברציפות ויארח תערוכות אלטרנטיביות, סדנאות גאגא בחללי הגלריות, הופעות מוזיקה בגן הפסלים ועוד.

בין היתר, כאמור, יתקיים במהלך מרתון זה אירוע "סיעור חופשי", בהשתתפות עמנואל ויצטום, יסמין גודר ואיציק ג'ולי, דניאל לנדאו, רפרם חדד, דנה רוטנברג ועוד יוצרים נוספים מתחומים שונים. בכל שעה עגולה יעלה יוצר אחר ובאמצעות מקרן, מסך ומיקרופון, יספר בחצי שעה את הסיפור שהכי מעניין אותו בתקופה האחרונה. הסיפור יבנה באמצעות חמישה קטעי וידיאו, שיכולים להכיל הכל - מעבודות של אותו אמן ועד לתצלומים מהאלבום המשפחתי שלו – כל מה שיעזור לו לחלוק עם הקהל איזשהו רעיון.

וואלה! תרבות מעניקה לכם הצצה ראשונה לחלק מהקטעים שיוקרנו באירוע, בליווי הסבר קצר של היוצר שיציג אותם, כדי שתוכלו כבר להתחיל לטוות את הסיפור בעצמכם.

רפרם חדד

"זהו צילום ישן של רובע לה גולט בתוניס. אפשר לראות את בית המרקחת של המשפחה שלנו וגם את הנשים הכי יפות. לה גולט נמצא ארבע שעות מסיציליה באוניית מנוע ורבע שעה מהבירה תוניס. מה שנשאר מאז היא הלימונדה האלוהית של נאווארי ולילות הקיץ החמים, כשכולם מוציאים דוכני דגים החוצה עד לבוקר ושותים בירה על המדרכות. ילדות יפות מחלקות פרחי יסמין לכולם ובחמש בבוקר כולם הולכים לישון כדי לחזור שוב בלילה"

*רפרם חדד הוא אמן וצלם

דנה רוטנברג

"אני אוהבת את הקטע הזה כי זה מחול שמגיע עד הקהל ומאמת אותו עם הגוף שלו בזה שהוא בא במגע עם גופות אחרים. הדבר הכי טבעי, העירום הופך להיות לא טבעי לנו".

*דנה רוטנברג היא רקדנית וכוריאוגרפית

דניאל לנדאו

"זה קטע מהמופע שלי שמשלב דוקומנטרי עם פרפורמנס. הפרויקט הוא פרויקט בתוך הקהילה, דבר המאפשר הפשטה של הפעולה הדוקומנטרית וזה מה שמעניין אותי"

*דניאל לנדאו הוא במאי ואמן מדיה

קרן וגולן ממגזין A5

"הנה משהו שמצאנו כמעורר השראה ומשמח - קליפ של ok go".

*קרן וגולן הם צמד מעצבים בעלי סטודיו 'קרן וגולן' לעיצוב גרפי לתחומי התרבות, החינוך והאמנות. מקימי המגזין A5 בשיתוף עם המעצבת טלי גרין.

לירז פאנק

"הווידאו דאנס 'אושר' עוסק בשאלות של זוגיות, אהבה, הורות והתבגרות. הווידאו מבוסס על יצירותיהם של הרקדנים והכוריאוגרפים מיה שטרן ותומר שרעבי".

*לירז פאנק מגדירה את עצמה כאמנית רב תחומית, אמא רב תחומית, רעייה רב תחומית, בוגרת בצלאל ולומדת בעלמא

אירוע הפתיחה של "שנת האמנות" ישודר בשידור חי ובלעדי בוואלה! תרבות במוצאי שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully