וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי האמנים המשתתפים בתערוכת "צבע טרי"?

שני גורקביץ'

6.2.2011 / 12:15

אירוע האמנות העכשווית המצליח ישוב לשנה רביעית באפריל הקרוב. בנוסף לתערוכת יחיד של ניבי אלרואי, תפעל במקום חממת וידאו לאמנים שאינם מיוצגים בגלריה

יריד "צבע טרי 4" לאמנות עכשווית יתקיים השנה ב-5-9 באפריל ויציג את עבודותיהם של כ-50 אמנים מבטיחים הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית. האירוע מתקיים בכל שנה באתר אחר בתל אביב אולם המיקום של היריד הנוכחי טרם פורסם.

בשנה שעברה נפתחה ביריד חממת וידאו, בו הוצגו עבודות וידאו, אנימציה ומדיה חדשה. העבודות שיוצגו בחממה נוצרו על ידי אמנים עצמאיים אשר אינם מיוצגים על ידי גלריה. החממה תפעל גם השנה.

מדי שנה מוענק פרס "אוסף יגאל אהובי לאמן המבטיח" לאחד ממשתתפי היריד, כדי לתמוך בהמשך התפתחותו האמנותית. בנוסף לפרס בסך 20,000 אלף שקלים, יזכה האמן הנבחר בתערוכת יחיד בפתיחת היריד הבא. הזוכים בשנים הקודמות הם דרור דאום, שירה זלוור וניבי אלרואי, שתציג השנה את תערוכת היחיד שלה. פרס נוסף מוענק לאחד האמנים המציגים על ידי בית המכירות הפומביות הבינלאומי סותביס. בפרס "בחירת הפטיש" זכו אביב נווה וטל אמיתי.

מטרתו של האירוע היא לקדם את האמנים הצעירים ולאפשר להם להתפרנס מיצירתם. ביריד משתתפות גלריות רבות בארץ המתמחות באמנות עכשווית, ובמהלכו נוצרים קשרים בין אוצרים לאמנים וכן נרכשות מאות עבודות על ידי אספנים וקהל המבקרים. את "צבע טרי" מנהלות שרון טילינגר שפיר ויפעת גוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully