וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכחים נפקדים

אמילי גרינצווייג

1.6.2011 / 16:17

מנחם פרי תקף באתר הספריה החדשה את מוסף הספרות של ידיעות ואת עורכת המוסף מאיה בקר. גורמים בידיעות: "דבריו הם במקרה הטוב הבל הבלים ובמקרה הרע שקר ודיבה"

עורך הספריה החדשה מנחם פרי תקף היום בחריפות את מוסף הספרות של ידיעות אחרונות ואת עורכת המוסף מאיה בקר. בטור שפירסם באתר הספריה החדשה של הוצאת הקיבוץ המאוחד סיפר פרי את גירסתו להפסקת שיתוף הפעולה בין הסידרה, אותה הוא עורך, לבין מוסף הספרות של ידיעות בעריכת בקר.

לטענתו של פרי, בידיעות זעמו על שלא קיבלו באופן בלעדי את הידיעה על ספרו החדש של דוד גרוסמן, שעתיד לצאת בקרוב במסגרת הספריה החדשה. (הידיעה התפרסמה ביום חמישי שעבר בעיתון הארץ ובשישי בעמודי הספרות של מעריב וידיעות) ועל כן הוחלט בידיעות להפסיק את ההתקשרות עמו, אלא שבקר, עורכת המוסף, מציגה תמונה שונה לחלוטין.

על פי בקר, ביום שני הודיעה אשת יחסי הציבור של הוצאת הקיבוץ המאוחד, המדבררת גם את ספרי הספריה החדשה, כי היא מעבירה למוסף ידיעה בלעדית. במייל שקיבלה מפיקת המוסף נכתב כי הידיעה היא לעיניה בלבד, בלעדית ואין לפרסם אותה לפני יום שישי, היום בו מתפרסם המוסף. "מובן שבעיתון ביקשו לפרסם את הידיעה גם בעמודי החדשות, אבל בגלל שהתחייבנו שלא נפרסם את הידיעה עד ליום שישי, נאלצנו להמתין", מספרת בקר. אלא שביום חמישי שעבר גילו עורכי ידיעות אחרונות את הידיעה, שהובטחה להם בלעדית בעמוד הראשון של עיתון הארץ.

לשאלת וואלה! ברנז'ה האם נאמר לידיעות אחרונות כי הידיעה הועברה אליהם באופן בלעדי, השיב מנחם פרי: לא, הוחלט שהנושא הוא למדורי תרבות או ספרות, הידיעה נשלחה באותה צורה לכל העיתונים. הידיעה נמסרה למיה בקר, למוסף אותו היא עורכת, שיוצא אחת לשבוע".

מידיעות אחרונות סרבו להגיב אולם מקור בעיתון מסר: "מי שמכיר קצת את המוניטין של מנחם פרי יודע שדבריו הם במקרה הטוב הבל הבלים ובמקרה הרע שקר ודיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully