וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון עם אנה קנדריק, כוכבת "פיץ' פרפקט"

אנה קנדריק, שאת פניה אתם מכירים ודאי מ"דמדומים", מככבת עכשיו בסרט המוזיקלי "פיץ' פרפקט" ומספרת על ילדותה ככוכבנית, על האודישן שהפך לחלק מהסרט ועל סצינות העירום

בעקבות ההצלחה של סדרת הדרמה המוזיקלית "glee" בסוף העשור הקודם, היה זה רק עניין של זמן עד שבהוליווד, כמיטב המסורת, יקפצו על גל פנומן הפופ. מה גם שמתבקש שז'אנר סרטי ההתבגרות הפופולרי, בין אם בעלילה המתרחשת בתיכון או בקולג', ישלב בקלות פסקול של בני הדור וכשמדובר במסגרת של מקהלה, למה לא להשקיע בפיוז'ן קלאסיקות עם להיטים של ניקי מינאז'. המוצר החדש בשוק, הסרט "פיץ' פרפקט", מגיע אל בתי הקולנוע בסוף השבוע הקרוב, כאתנחתא לקראת מחרוזות שירי חנוכה המתקרבים.

בדומה ל"glee", הסרט מגולל את סיפורן של אותן תחרויות מוזיקליות ומתמקד במקהלת הבנות, שמנהיגותיה מנסות לרענן את ההרכב והרפרטואר העבש בצירופה של בקה, סטודנטית חדשה בקמפוס, שבאופייה המרדני והבחירות המוזיקליות הפחות קונבנציונליות שלה עשויה לסייע בחלום האליפות. לתפקיד הראשי של בקה לוהקת אחת השחקניות הצעירות והמבטיחות בהוליווד, אנה קנדריק, שרק לפני חודשיים כיכבה גם בסרט "סוף המשמרת" לצד ג'ייק גילנהול.

יחד עם החשיפה לה זכתה קנדריק (27) מהשתתפותה בסרטי "דמדומים", היא זכורה בעיקר מהסרט "תלוי באוויר" בכיכובו של ג'ורג' קלוני מלפני שלוש שנים, עליו הייתה מועמדת לאוסקר בקטגוריית שחקנית המשנה. בסרט החדש היא לא רק משחקת, אלא גם מפגינה כישורי שירה לא רעים. "הייתי במקהלת בית הספר וכיכבתי במחזות זמר מגיל 6 בעצם, כך שזה לא זר לי", היא מסבירה במהלך ראיון מיוחד בלוס אנג'לס, "עוד בסרט הראשון שצילמתי ב-2003, 'קאמפ', שרתי, וגם בסצנת הקריוקי ב'תלוי באוויר' ביצעתי את 'Time After Time' של סינדי לאופר, למרות שהרעיון המקורי היה 'Take My Breath Away' (מתוך "אהבה בשחקים" – ד.כ.), אבל התעקשתי".

האודישן של בקה בסרט הוא שיר הכוסות שהפך ללהיט ויראלי. התאמנת הרבה?

"זה למעשה גם הביצוע שהבאתי לאודישן שלי לסרט, אחרי שראיתי את זה באינטרנט ונדלקתי על הרעיון. הם היו מאוד נוקשים לגבי שירה כשנבחנתי, זה היה אלמנט חשוב מן הסתם, כך שהעברתי חצי יום רק בלצפות בסרטון שוב ושוב וללמוד איך לבצע את כל הקטע עם הכוסות מפלסטיק. יצאתי קצת חנונית כשביקשתי לעשות את זה מול הבמאי, אבל כנראה שזה עבד".

הטכניקות לפחות סייעו לך גם בכוריאוגרפיות של הנאמברים בסרט?

"היה בעיקר קשה באותן סצנות של הביצועים המוזיקליים כי הייתי על עקבים גבוהים מפחידים ופשוט שנאתי את זה. במקור רצו שאלבש מעין מחוך סקסי, עבור הנאמבר האחרון שצילמנו, אבל הבהרתי להם שאין מצב. זה מוכרח להיות יותר מוצנע מבחינתי. המסר של הסרט הוא לא שנערות צריכות לשיר כאילו הן במופע בורלסק. לא תודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה מה שצריך כדי לקדם את הסרט. אנה קנדריק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרופו מיניות, היה מביך לצלם את הסצנה המשעשעת עם בריטני סנואו, כששתיכן בעירום במקלחת?

"מה שניחם את שתינו זה שאפילו שאנחנו עירומות אחת מול השנייה, לפחות אנחנו יודעות שזה הולך להיות מצחיק. זו סיטואציה די מביכה עבורנו, אבל לדעת שזה עובד ברמת ההומור זה התמריץ לעשות מאמץ שישרת את הסרט".

"פיץ' פרפקט" יצא בארה"ב לפני כחודשיים וחצי עם לא מעט באזז ועמד בציפיות האולפנים, כך שלאחרונה מדובר על סרט המשך. הכל במסגרת החיפוש המתמיד בהוליווד אחר סרטי נעורים לדור הנוכחי, שאינם בהכרח סדרות האקשן הרומנטי כמו "דמדומים" או "משחקי הרעב", אלא סרטים קומיים ורלוונטים שיביאו למסך הגדול את הקול של ילדי המאה ה-21. כך בעשור האחרון יכולנו לראות את "ילדות רעות" עם לינדזי לוהן או "באה בקלות" עם אמה סטון, שנחשבים למצליחים מאוד והפכו למעין להיטי קאלט עכשוויים לדור הצעיר.

"פיץ' פרפקט" אף מכוון במוצהר להשראה מסרטי הנעורים מהאייטיז של הבמאי ג'ון יוז, כמו "בת 16 הייתי", "שמתי ברז למורה" ו"מועדון ארוחת הבוקר", אשר מהווה מרכיב בעלילה הרומנטית המרכזית בסרט החדש. אולם נשאלת השאלה כמה מהצופים הצעירים בכלל מכירים את הסרטים הללו. "אני חושבת שכולם מכירים את הסרט 'מועדון ארוחת הבוקר', אבל האמת שלא יצא לי לשוחח עם בני 12 לאחרונה", אומרת קנדריק ומנסה להתגונן. "אני כן יכולה לומר שבאחת הסצנות בהן הדמות שלי צופה בסרט, מאוד היה חשוב לי להעביר הבעת פנים של חיבור אליו. אני נהנית להיות חלק מהפאזל הטכני של הפקה קולנועית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עוד ניפגש ב'פיץ' פרפקט 8'" מתוך "פיץ' פרפקט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את מעוניינת להתנסות גם מאחורי המצלמה?

"אין ספק שזה משהו שמאוד מדבר אליי ועוזר לי כדי להבין טוב יותר את המלאכה שנעשית סביבי. אבל אני חושבת שהייתי מעדיפה ללמוד עריכה מאשר להיות במאית. עבודת הבימוי נראית לי גיהנום עלי אדמות, ועד כמה שהאלמנט היצירתי קוסם לי, אני לא בטוחה שלשם פניי מועדות בעתיד".

התחלת כילדה בברודוויי ואף קיבלת מועמדות לפרס הטוני בגיל 12. יש מחשבות לחזור לבמה?

"זו היתה חוויה מאוד מתגמלת אבל היו ימים מעייפים שכמעט ולא רציתי להופיע. זה נטל פיזי ומנטלי מאוד לא פשוט לילדה בגיל הזה להופיע במחזמר 8 הצגות בשבוע. אין לי תכנון ידוע לגבי הצגה מסוימת בעתיד הקרוב, אבל אני משוכנעת שאני אעשה משהו בשלב כלשהו בהמשך הקריירה שלי".

האם האחווה הבימתית סייעה בקשרים שנוצרו בינך לבין השחקניות בסרט החדש?

"מבלי לספר כמובן, אני יכולה לומר שאני וכמה מהשחקניות כבר הגינו רעיון מצוין לסרט ההמשך. איך שאנחנו מסיימות את הרעיון אנחנו רצות לאולפני יוניברסל, מציגות את התסריט ודורשות חוזים על סך 10 מיליון דולר. ותראה, עוד ניפגש ב'פיץ' פרפקט 8' והוא יהיה מעולה".

מחכים לצפות ב"פיץ' פרפקט"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully