וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך פולקל'ה - חלק ב'

עינב שיף

26.12.2008 / 6:20

פסטיבל האינדי שחוגג 5 נפתח היום, ואנחנו ממשיכים עם עוד חמישה אמנים מעניינים שיופיעו בו. לא לשכוח - יש גם לינקים להורדה

פסטיבל פולקל'ה ייפתח היום ב - 14:00 בצהריים במועדון לבונטין 7 בתל אביב. כרטיס כניסה יומי יעלה במקום 50 שקלים, אז כדאי למהר, אבל לא לפני שתכירו עוד חמישה מתוך 37 האמנים שיופיעו בפסטיבל.

רועי ריק והמדלי בנד - "Broken Bottles"

רועי ריק להקת הליווי שלו, "המדלי בנד" מסתובבים כבר כמה שנים עם אי.פי צנוע ומעניין, שמדגיש את החיבור של ריק לשורשי הפולק האמריקאי והאנגלי. בנוסף לכך, ריק הוא אמן מפוחית מבריק שמלווה את אלברט סופר ואף חבר בהרכב "הקולקטיב" המשגע עם נגנים כמו יוסי מזרחי ועמנואל סלונים. אלבום הבכורה נמלא של ריק מוקלט בימים אלו ויש מצב שלאינדי הישראלי נולד גבע אלון חדש.

רועי ריק יפתח את פסטיבל פולקל'ה, היום בשעה 14:00

עינב ג'קסון כהן - "עץ נופל ביער"

עינב ג'קסון כהן, מלבד השם היפה שלה, היא אחת האמניות המדוברות של השנים האחרונות באינדי הישראלי. אחרי סיבוב הופעות ארוך במיוחד עם מעין הירשביין שנקרא "קרבות ראווה", ג'קסון יצאה להופעות סולו שגוררות עוד ועוד מחמאות. לכבוד החורף, החליטה ג'קסון כהן להוציא שוב את הדמו החינמי שלה, "Under Construction" והוא ניתן להורדה בחינם במייספייס שלה. אם אתם קצת מתעצלים, יש לכם לינק למטה להורדה של שיר מתוכו.

עינב ג'קסון כהן תופיע היום בפסטיבל פולקל'ה, בשעה 21:00.

יוחנן קרסל - "פרחים"

יוחנן קרסל הוא שגריר באר שבע באזורי המוזיקה האיכותית. כנגן, הוא ליווה את דויד פרץ בהופעות נפלאות בהן רק שניהם ניגנו בשלל כלים. בנוסף, היה חבר קרסל בלהקת "לנסז" החריפה של ג'ואן ספדי. בעבר הוציא קרסל אי.פי כמעט מחתרתי בעל השם המצוין "נער פוסטר במכבי", אבל עכשיו קרסל יוצא לדרך חדשה לגמרי, שחלק ממנה הוא השיר המצוין הזה.

יוחנן קרסל יופיע בפסטיבל היום בשעה 19:20.

זהר וגנר והמסריחים - "קוקוס"

מה עוד לא נכתב על האבירה האפלה של האלטרנטיבה הישראלית, האישה היחידה שיכולה לשיר על זיונים במבטא של בודלר כשהיא לבושה בבגדי מעצבים? זהר וגנר הוציאה לפני כמה חודשים את אחד האלבומים הנועזים והיפים שראתה המוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, מופת לכתיבה אמיצה וקפיצת ראש לתוך מיץ הזבל של החיים האלו. עם קצת מזל, גם בפולקל'ה היא תראה לנו מי כאן מלכה ומלקה.

זהר וגנר והמסריחים יופיעו היום בפסטיבל בשעה 18:00

יהוא ירון - "עייפות (שיר אהבה)"

בפסטיבל "אינדינגב" האחרון יהוא ירון גנב את ההצגה. הוא השתלט על הבמה בקלות, טרף אותה בלי התנגדות והשאיר את הקהל מתנשף אחרי סדרת שירים שנונה ואינטליגנטית בקצבים משתנים. לא שיש לו תחרות קשה במיוחד, אבל אין ספק שירון הוא אחד האקטים המבריקים ביותר שיש לאינדי הישראלי להציע. אבל ירון הוא לא רק מוזיקאי מחונן, אלא גם אדם פייר שביקש להדגיש שהשיר שניתן כאן להורדה הוא סקיצה מחזרה. אנחנו אומרים שזה ממש לא משנה לנו ומדובר בשיר נפלא.

יהוא ירון יסגור את הופעות היום בפסטיבל בשעה 22:40.

  • עוד באותו נושא:
  • פולקהל'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully