וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס שלי גיבור

עינב שיף

14.7.2009 / 15:26

מגזין האמנות A5 חוגג הערב גליון שמיני בנושא "גיבור". טלי גרין, מעורכות המגזין, מסבירה לעינב שיף למה לא מדובר בסתם עוד קומיקס

מגזין האמנות A5 יחגוג היום (ג') גליון שמיני במספר, תחת הקונספט "גיבור" עם משתתפים כמו תמיר שפר, אמיתי סנדי, גל שקדי, אדם שר ועודד כרמלי, כמו גם יוצרים מחו"ל. ההשקה החגיגית תתקיים הערב בבר "סלונה" ביפו ולכבודו מספרת טלי גרין, עורכת המגזין יחד עם קרן וגולן גפני שהמצב טוב מתמיד. "כסיפור שהתחיל מפה לאוזן, המגזין בהחלט מתרחב. מגיעות מאות עבודות בכל פעם ובין הדד ליינים יש המון פניות של אנשים שרוצים להשתתף במגזין או לקנות אותו, לשתף איתנו פעולה ועוד כל מיני דברים שקורים כמו תערוכות".

למה דווקא גיבור?

"באופן כללי, אנחנו מנסים לבחור נושאים שהחתך התייחסויות אליהם יהיה מאד רחב ורלוונטי גם באופן מקומי וגם דרך כמה תרבויות, מדינות וכו'. הנושא הזה לגמרי רלוונטי מקומית דרך גיבורי-על, גיבורי-תרבות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתך התייחסויות רחב. מתוך הגיליון החדש של A5/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מייחד את A5 מקבוצות אחרות?

"אנחנו קבוצה פתוחה שמשתדלת שלא תהיה קליקה סגורה, שכן תהיה תחלופה של אנשים, שיציגו אמנים מוכרים לצד מוכרים פחות. אנחנו רואים את זה בתור משהו שהוא לא רק שלנו. לכל גיליון מצטרף מיקסטייפ, למשל, שזוהי יוזמה שלא הייתה מאיתנו. כל מי שמעוניין לקחת חלק – לוקח ולכן נוצר משהו שיתופי. אנחנו רוצים מגזין אמנות שקל ונוח לצרוך וגם להשתתף בצד השני"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירה של עידן פרידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה צפוי לנו בעתיד מ- A5?

"הפורמט הזה הולך ומתייצב. אנחנו משתדלים להתפתח ולהמציא את עצמנו מגיליון לגיליון. אנחנו כן מתכוונים להרחיב ולפתח את A5 גם בתכנים וגם באיך שהוא נראה. גם בחו"ל, הגיליונות נמכרים בברלין ובברצלונה, אנחנו מקבלים המון מפניות של אנשים שרוצים להשתתף ומעוניינים לרכוש. קורים דברים טובים מאד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של אדם שר /מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע ההשקה של גליון A5 יתקיים הערב (ג') בסלונה בר ביפו. במקום תתקיים תערוכה וכן ניתן יהיה לרכוש לראשונה את הגיליון החדש

  • עוד באותו נושא:
  • a5
  • טלי גרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully