וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 57

אמיר אגוזי

24.7.2009 / 7:39

אמיר אגוזי לקח את הרשמקול השבועי שלו, והוסיף לו מרכיב סודי ומיוחד שאי אפשר להשיג בארץ. ככה יודעים שזה טוב

Adele – Chasing Pavements (Various Productions remix) // Various

Scratch ft Damon Albarn & Talib Kweli – Too Late // Gold Dust Media

The Clonious ft Muhsinah – One at a Time // Ubiquity

אנחנו פותחים עם שלישיית שירים חדים כחצים עמוק לתוך הלב: ראשון הוא הרמיקס המפתיע שלVarious Productions לאדל, כנראה השיר שהכי רלבנטי בימים אלו שבין המצרים. גם "Too Late" של סקראץ', לשעבר חבר בלהקת הרוטס, שמארח את טאליב קוואלי ודיימון אלבארן, הוא הפקת היפ-הופ מרגשת עם גישה לא סטנדרטית כלל, שלא לומר הסול העתידני והסוחף של הקולוניוס עם מושינה הנהדרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Mordant Music – Hummdrumm // Mordant Music

Fulgeance – Smartbanging // One Handed

אנחנו ממשיכים עם ביטים לא שגרתיים לניעור העננה, לפני שנעלה קצת את הטמפו ומצב הרוח. Mordant Music ו-Fulgeance הם מבקרים חוזרים אצלנו, וכל שנותר לי הוא שוב להמליץ על הריליסים החדשים של כל אחד מהם – האוסף "Pickin’ O’er the Bones" של הראשונים וה-"Smartbanging EP" של השני, שהביטים שלו אכן חכמים ובאנגינג בו-זמנית.

Woolfy – The Warehouse // DFA

Andrew Allsgood – Disco Pigs in Space // Truffle

Godz Kidz – The Pop // Smash Hit

שלישיית הדיסקו שכאן לקוחה משלביו המוקדמים של סשן תיקלוט משישי האחרון בחצר הברזילי, שתיפקדה כחדר 2 למסיבה שטכנו הייתה מנתה העיקרית: החל בקטע הפותח והמאוד גרייס ג'ונסי מאלבומם החדש של Woolfy לבית DFA, דרך הדיסקו הדאבי של אנדרו "הכול-סבבה" ועד הדיסקו הפופי-מרושל של ה-Godz Kidz, פסבדונים נוסף של גארי דיוויס האקסצנטרי.

Wha Chu Ku – Flowin’ // Drumpoet Community

Strafe – Set it Off // STD

Wha-Chu-Ku הוא טוני נוואצ'וקו, מההרכב אטיקה בלוז לבית מו ווקס (שניהם ז"ל), וההוגה המקורי של ערבי CDR. השבוע נחת אצלי אי.פי חדש שלו שיצא בקרוב בלייבל ההאוס הנחשבDrumpoet Community – חיבור מפתיע ומשמח עבור שני הצדדים שמעורבים בכך. "Set it Off" לעומתו הוא קטע מהתקופה שעדיין לא ממש הבדילו בין היפ-הופ, אלקטרו והאוס (1984), ובערך 5 שנים שהוא כמעט ולא עוזב את תיק התקליטים שלי.

Pepe Bradock – CU @ Minna & Lafayette // Atavisme

Panash – Cheval // Atavisme

פפה ברדוק הוא מפיק צרפתי שזוכה לכבוד והוקרה השמורים לגאונים דוגמת מודימאן וקרל קרייג. הפקותיו מצליחות להיות גם עדינות ומתוחכמות וגם אפקטיביות ברחבת הריקודים, ותמיד יבלטו לעומת כל מה שיתנגן לצידם. בחודש שעבר יצאו לו גם תקליט חדש (משם הקטע הראשון), וכן האוסף "Confiote de Bits" (שהשני כלול בו), המאגד את מרבית הרמיקסים שהפיק לאורך השנים, ביניהם לאמנים כ-Iz&Diz, אלכס גופר, רוי איירס, סזריה אוורה וזירו 7, והוא מומלץ לכל בית.

Claude Von Stroke – Aundy // Dirty Bird

Andres ft Monica Blaire – Learn to Love // Mahogani

ועוד שני קטעי האוס מהעת האחרונה: קלוד וון סטרוק האמריקאי עם טראק עדין ועמוק מבדרך-כלל, שלא בכדי מופיע כאן אחרי פפה ברדוק. אחריו, הקטע הבולט מתוך אלבומו החדש של אנדרס, חברו הקרוב של מודימאן (שבבעלותו הלייבל Mahogani), שלוקח את ההאוס הדטרויטי שלהם למחוזות שיותר קרובים לניו-יורק בואכה ניו-ג'רזי.

Pangaea – Memories

Falty DL – Anxiety // Planet Mu

ומהגארג' האמריקאי של אנדרס אנחנו קופצים לגלגולים האחרונים של הגאראג' מצידו השני של האטלנטי. "Memories" של Pangaea מחבר את עולם הדאבסטפ למקורותיו ה-2-סטפיים, כולל סימפול דומיננטי של אגדת הסול גלאדיס נייט. לסיום, קטע נוסף מהאלבום המעולה של Falty DL, שכבר כמה שבועות מתנגן אצלי בריפיט וממשיך לחשוף פנינים חבויות בכל שמיעה חוזרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully