וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר פיי גוטמן: "לא מפתיע שהגענו ליום הזה"

עינב שיף ואייל דץ

2.8.2009 / 1:05

גורמים מובילים בקהילה הגיבו הערב לאירוע הקשה בתל אביב. "אסור לרדת למרתפים", אמר מפיק המסיבות שמעון שירזי

גורמים מובילים בקהילה הגיבו הלילה (א') לפניית וואלה! להגיב על האירועים הקשים הערב. "פחד הוא רגש שמלווה כל גיי מהיום שבו הוא מבין שהוא נמשך לבני מינו", אמר פיי גוטמן לוואלה! תרבות. "אין דבר כואב יותר מהפגיעה האנושה הזו בלב תל אביב, המקום שבו לא אמורים לחוש בפחד הזה" "כרגע, לא כל הפרטים ידועים למעט העובדה המצערת שיש מי ששילם בחייו ובדמו בגלל נטייתו המינית. במדינה שבה המוסר נעלם מזמן, לא מפתיע שהגענו גם לרגע כזה. לא מפתיע, אבל עצוב מאד ומסוכן."

"אני מזועזע. אני מקווה שזה לא סימן לגל הומופוביה שמגיע", אמר מפיק המסיבות שמעון שירזי. "אני חושב שכל הקהילה צריכה להיות מאוחדת אסור שהאירוע יחזיר אותנו למרתפים". הדי ג'יי עופר ניסים, אחד התקליטנים הבולטים בקרב הקהילה אמר הערב לוואלה! תרבות כי "דמם של ההומואים, הלסביות והטראנס אינו הפקר, על כלל החברה להתאגד נגד פשעי שנאה שכן זהו סרטן בליבם של החיים הדמוקרטיים."

מגיש הטלוויזיה אסי עזר פנה הערב בטוויטר לגיא עוזרי, המנהל האישי של מדונה ולבלוגר הרכילות פרז הילטון וכתב, נכון לכתיבת השורות כי "2 אנשים נורו למוות ו- 12 נפצעו בתל אביב הערב בגלל העדפתם המינית, יום עצוב לכולנו".

הזמר ואיש הקהילה הגאה, עברי לידר, הגיב גם הוא על פיגוע הירי שאירע אתמול בבר הנוער של הקהילה ההומו-לסבית בתל אביב, ואמר לוואלה! תרבות: "אני מזועזע שבמדינה נאורה ובלב ליבה של תל-אביב, מתרחש פיגוע מתועב. להסתה יש מחיר וחשוב לזכור את זה. אני מחזק ומשתתף בצער משפחות ההרוגים והפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully