וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלבום המצעדים" של יוסי בבליקי ייצא מחדש

עינב שיף

20.10.2009 / 7:44

14 שנים אחרי שראה אור לראשונה, ישוב למדפים אלבום הסולו הראשון והמיתולוגי של סולן פונץ', שאומר: "זה טוב מכדי להיות אמיתי"

"אלבום המצעדים" של יוסי בבליקי, מהאלבומים הגדולים ביותר של המוזיקה הישראלית, ייצא בהוצאה מחודשת. לוואלה! תרבות נודע כי באחרונה ויתר רונן בן טל על זכויותיו באלבום ואיפשר את הוצאתו מחדש ב- NMC יונייטד, הבעלים החדשים של הד ארצי שהוציאה את הדיסק במקור. ב-NMC יונייטד אישרו את הפרטים, אך לא ידעו לנקוב במועד היציאה הצפוי של האלבום.

"זה נראה כל כך לא הגיוני, טוב מכדי להיות אמיתי כך שעד שזה לא יוצא, זה לא יוצא", אמר בבליקי לוואלה! תרבות. בבליקי סיפר כי הפרויקט התאפשר בזכות יוזמה של אורי משגב, עיתונאי "ידיעות אחרונות".

"אלבום המצעדים" הוא אלבום הסולו הראשון של יוסי בבליקי, שהיה אז לאחר שני אלבומים עם להקת פונץ'. האלבום יצא בשנת 1996 בהפקה מוזיקלית של אמיר צורף והכיל שירים כמו "שיר למדינות שבדרך", "יש לך מקום", "סוויטת יום העצמאות" ו"לב שבור", שזכה לביצוע מחודש ב"פינוקיו", אלבומה הרביעי של פונץ' משנת 2008.

האלבום אזל ממלאי החנויות ולא הודפס מחדש, למרות יוזמות שונות שקמו ונפלו לאורך השנים, ככל שהאלבום צבר מעריצים רבים שהורידו אותו ברשת. בבליקי הופיע עם שירי האלבום במספר הופעות מיוחדות וכעת, כמעט 14 שנים אחרי שראה אור, ישוב האלבום לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully