וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום מגיעים להופעה בישראל

עינב שיף

23.11.2009 / 8:00

צמד הטראנס הבינלאומי ייתן בראש בירושלים לאחר תקופה ארוכה של היעדרות מעיר הבירה. לכבוד האירוע, קבלו את הסינגל מתוך האלבום החדש שבו הם מארחים את פרי פארל מג’יינז אדיקשן

יח"צ - חד פעמי

אינפקטד מאשרום, צמד הטראנס הישראלי המצליח בעולם, יגיעו לישראל להופעה אחת, שתיערך ב-17 בדצמבר בהאנגר הלאום בירושלים. ההופעה בישראל תהיה ההזדמנות הראשונה של חברי ההרכב, עמית אייזן וארז דובדב, לחגוג עם הקהל המקומי את "The Legend of Black Schawarma", אלבומם האחרון והמצליח שנכנס למצעד 200 האלבומים המצליחים במצעד הבילבורד האמריקאי. בהמשך לסינגל עם ג'ונתן דיוויס מלהקת Korn, הוציאו המאשרום סינגל נוסף, "Killing Time" שמו, שנבחר לקדם את המופע בישראל, ובו הם מארחים את פרי פארל האגדי מג'יינז אדיקשן.

"אנחנו תמיד שמחים להגיע להופעה בישראל. זה מסתכם בפעם או פעמיים בשנה, כך שזה אירוע מיוחד עבורנו כמו שזה עבור קהל המעריצים", אומרים אייזן ודובדב. "אבל הפעם, ההתרגשות עבורנו כפולה. קודם כל זה מופע חדש לרגל צאת האלבום החדש שאיתו אנחנו מופיעים בעולם בחודשיים האחרונים וזו פעם ראשונה שנבצע אותו בישראל. והסיבה השניה היא העובדה שההופעה היא בירושלים. לא היינו שם לפחות 5-6 שנים ומאד חשוב לנו לבוא ולתת בראש לירושלמים".

עטיפת הסינגל "Killing Time" של אינפקטד מאשרום עם פרי פארל.
עטיפת הסינגל עם פרי פארל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully