וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: נינט מבצעת הסמיתס

עינב שיף

18.4.2011 / 15:30

ברחבי העולם יציינו בקרוב 25 שנה לאלבום המופת "The Queen is Dead" של ההרכב הבריטי וכאן, נינט מצדיעה לשיר האהוב עליה מתוכו, "I Know It's Over"

דייב שחר

וואלה! תרבות גאה במיוחד להוציא לדרך את המחווה שלה ל-"The Queen is Dead", מהאלבומים החשובים בכל הזמנים של להקת הסמיתס. האלבום יצא בחודש יוני 1986, אולם כבר עתה מציינים באנגליה את חגיגות הרבע מאה לשחרורו, בין השאר בגליון אספנים מיוחד של המגזין MOJO, לאחריו בוודאי יתקיימו אירועים נוספים.

זהו האלבום השלישי של הסמיתס, שהגיע בתקופה סוערת למדי בתולדות הלהקה, אחרי ההצלחה המפתיעה של שני האלבומים הראשונים של הלהקה ממנצ'סטר. עם זאת, מוריסי, ג'וני מאר, אנדי רורק ומייק ג'ויס הניחו את המחלוקות מאחוריהם כדי להוציא את 10 שירי האלבום, שמוזכר תמיד ברשימות האלבומים הגדולים בכל הזמנים ושנעשו לו מחוות רבות, אפילו בדמות אלבום שלם ומפורסם בהשתתפות סופרגראס, הדיוויין קומדי, פלסיבו ועוד.

כאן, בישראל, וואלה! תרבות שמחה להציג ביצוע ראשון של אמנים מקומיים לשירי האלבום. את הבכורה החגיגית עורכת נינט, עם ביצוע מפתיע ומרגש ל-"I Know It's Over", מהשירים הקורעים של האלבום והשיר האהוב עליה באלבום. מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך.

.

קרדיטים ותודות:

שירה: נינט
גיטרה: ברוך בן יצחק
הפקה: גילי אלעד
הפקה נינט: רותם וחניש
טכנאי הקלטה: דניאל ברנע
צילום: דייב שחר
עריכת וידאו: בת גולן
תודה גדולה לאולפני גלקול על האירוח ובמיוחד לאלעד אבוהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה גדולה. לוגו אולפני גלקול/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully