וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן היא יכולה

דוריה למפל

4.3.2010 / 7:06

רק היא יכולה ללמד את סער על ערכים, את אלירז על אג'נדה, את פותנה על פתיחות ואת גואל על עמוד שדרה. דוריה למפל מצדיעה ומצביעה למלכה האמיתית של הבית – אלין לוי

לפני שלושה חודשים וחצי נכנסה לבית האח הגדול דוגמנית מראשון לציון. היה לה חמצון רציני ומגפיים עם תוספת פרווה באווירת פסאז' רמלה. התבאסתי. לזה ההפקה קוראת דוגמנית? עוד אחת שמנסה לפרוץ מגיל 12 ללא הצלחה? עוד קלישאה שחושבת שהאויב הכי גדול של העולם המערבי הוא שוקולד חלב? עוד אחת שתשתרמט שם עם כולם עד אובדן הכרה כדי שלא ידיחו אותה? עוד אחת שתלך חצי ערומה רק כדי להסוות את זה שהיא לא באמת מסוגלת לחבר משפט שלם?

ובכן, טעיתי.

כבר מהפרק הראשון, עם משימת העמדת הפנים, שבמסגרתה נאלצה לוי לכהן כחברה של מוטי חודדה ולספוג ממעיין חודדה כמויות ג'ורה ונוזלים אחרים לפרצוף, היה ברור שאלין היא לא מה שחשבנו. הבחורה שאמרה בקליפ תעודת הזהות שלה שהיא מקבלת שיחות מאלוהים, היא ממש לא דוגמית של שרי אריסון, כזו ששומעת קולות וחיה בהזיות. בניגוד לאויביה המרים סער ואיילה, אלין לא הגיעה לבית האח מהדובדבן שעל הקצפת שעל המרשמלו. אלין עברה הרבה חרא, ובזמן שארז דה דרזנר ניצל את מטען חייו כדי לתרץ למה הוא מוסרט וחשדני, לוי הפכה לבחורה מפוכחת, ערנית ונטולת מרירות לחלוטין.

יס, דוקו

התמימות של אלין מגיעה קומפלט עם הגמגום הקבוע וחוסר הביטחון הטבוע בה. טוב הלב שלה התפרש אצל כמה מדיירי הבית הפחות אינטליגנטיים כטיפשות או נאיביות. אלין לא פשוטה לעיכול - רק מי שמוכן להשתחרר מהשיפוטיות של אופן הדיבור והלבוש שלה, יכול להבין עד כמה לוי מורכבת, בניגוד לחזות נערת הקניון שלה. רק מי שיוותר על הסטיגמות שתחובות לו עמוק בראש ישכיל לראות שהשיחה האחרונה בה אלין הסבירה לארז למה הוא פספס את המטרה שלו, היתה שווה ואפקטיבית יותר מכל החלקת כיפים בינו לבין סער ומכל סצנת בכי סמי-הומו-ארוטית עם אלירז במקלחת.

אלין לוי היא לא סתם דוגמנית מראשל"צ. אלין לוי בת ה-19 יכולה ללמד את סער שיינפיין, עורך דין ילדותי ואגרסיבי בן 37, הרבה מאד דברים על צדק וערכים; היא הבחורה שיכולה ללמד את איילה רשף, כוסית-נמל-תל-אביב, מתי אשה חייבת לקום וללכת; היא יכולה ללמד את אלירז שדה, אדון קסם אישי, איך שומרים על אג'נדה אחידה ולא מחליטים להתנחמד לפתע למתמודדים שסלדת מהם יום קודם; היא יכולה ללמד את פותנה, אשה שיכולה להיות אמא שלה, מתי כדאי לשחרר, להירגע ולהיפרד מהאטימות שלה; היא יכולה ללמד את גואל פינטו, האינטלקטואל המפוכח של האח, לא ללכת על עיוור עם כל עווית ומצב רוח משתנה של פותנה. אלין לוי בהחלט יכולה.

הפריחה האיטית של אלין היא מה שהופך את טענתו של מנכ"ל קשת אבי ניר, לפיה הוא "מציע להסתכל על ´האח הגדול´ כעל תכנית דוקו על הטבע האנושי והחברה הישראלית", לקצת פחות מופרכת. כי בלי האח, לא היינו חולמים שמאחורי הבלונד המזויף הזה יש כל כך הרבה אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully