וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינג'ר מאוס יפיק את האלבום הבא של U2

עינב שיף

21.10.2010 / 15:20

בונו חשף כי המפיק המפורסם עבד עם הלהקה על 12 שירים באלבום ששמו הזמני הוא "Songs Of Ascent". עוד בתכנון: אלבום עם דיוויד גואטה, RedOne ו-וויל איי.אם

בונו חשף היום (חמישי) כמה מהתוכניות הקרובות של U2 לשנה הקרובה, שנשמעות מסקרנות למדי: ראשית, הלהקה עבדה באחרונה עם דיינג'ר מאוס, מהמפיקים היותר מרעננים בתעשיית המוזיקה (בק, מרטינה טופלי בירד, נארלס ברקלי, Broken Bells) על אלבום ששמו הזמני הוא "Songs Of Ascent". "יש לנו 12 שירים איתו", סיפר בונו למגזין Theage.com. "כרגע, נראה שזה האלבום הבא שנוציא, פשוט כי הכל הולך כל כך בקלות".

בנוסף, חשף בונו כי הלהקה מתכננת אלבום במוד קלאברי, הכולל שיתופי פעולה עם המפיקים RedOne (ליידי גאגא), דיוויד גואטה ו-וויל איי.אם מהבלאק אייד פיז, עליו כבר דובר בעבר כעל ליהוק פוטנציאלי להפקת אלבום ללהקה. "הרמיקסים לשירים שלנו בשנות ה-90 היו כל כך נפלאים, אז רצינו אלבום שיישמע כמו מוזיקה למועדונים. יש לנו ערימת שירים".

וזה עוד לא נגמר: האלבום הנוסף עליו עובדים בונו ודה אדג', הגיטריסט הוותיק של הלהקה, מבוסס על שירים שכתבו השניים למחזמר "ספיידרמן" שעתיד לעלות בברודווי בקרוב. "עוד לא שכנענו את כל הלהקה להשתתף בזה", הודה בונו. "לארי ואדם (מולן וקלייטון, בהתאמה - ע.ש) בהחלט הרימו גבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully