וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניסטריון האהבה: "האח הגדול 3" - סיכום ביניים

לילך וולך

30.12.2010 / 7:30

מילא גרסה לכל המשפחה של "האח הגדול" בערוץ 2, אבל ערוץ 20 מצונזר? הרי בשביל מה שילמנו אם לא בשביל לראות את עתי וליהיא מזדיינים?

אמרו ניסוי חברתי, אמרו משימות שעוד לא נראו קודם לכן, אמרו מסעות בזמן, עכשיו אומרים חילופי דיירים ישראל-ספרד. אז אומרים. בינינו, מה שבאמת מעניין את הצופים זה עתי וליהיא: היה או לא היה זיון? כל השאר הוא כיסוי דקיק ולא מעניין במיוחד, אם להודות על האמת.

הנה, למשל, סקירה קצרה של מה שקרה בבית מלבד אותן החלפות הרפס אינטנסיביות. יורם הנודניק הבלתי נלאה הפך לסטוקר של פרידה, כי ידוע שספרים חשובים יותר מבני אדם. התאומות, שקודם נראו כמו בחורה אחת משעממת ורעשנית שרבה עם בבואתה, הן עכשיו בדיוק אותו הדבר רק בלי סחבות הפלסטיק ששימשו אותן כתוספות שיער. האדם היחיד בבית שמצליח להבדיל ביניהן הוא כנראה יואב, וזו בגלל איזו אובססיה שפיתח לרינת. או אולי זאת שירן, קשה לעקוב.

עד כה מעניין? לא ממש, אז נמשיך. הספירה לאחור עד התמוטטות העצבים של ליאם החלה פחות או יותר מהרגע שנכנסה לבית "האח הגדול". העבר הלא ברור עד הסוף שלה (מכות חגורה? גידול האחים הקטנים שלה? מה נסגר עם הבחורה הזו?) והסירוב שלה לדבר עליו לא תורמים ליציבות שלה ולטינה שהיא מעוררת. אחרי שהסבירה לכולם ארוכות עד כמה היא טובה מהם והרצתה לעתי שבכל פעם שהיא עוצמת את העיניים היא שוכבת איתו עשרות פעמים בראש שלה (אמא'לה!), היא עדיין תוהה למה היא לא אהודה בבית. התשובה בקצרה – כי את קריפית.

ואילו ג'קי הדחליל טס לספרד לתרגל את ה"יו? ו?מי א?ין פארטי טונייט?" שלו. אולי כמו ב"הקוסם מארץ עוץ" יחזור ג'קי מהניכר כשראשו לא מלא בנסורת, אבל לא היינו מהמרים על זה בהכרח אחרי השיחה הצפופה ומלאת הרגש שהוא ניהל עם הדג באקווריום.

ניג'וס במקום ג'וס

אפשר להפסיק להיתמם. דיירי הבית הכעור של ה"האח הגדול" משעממים עד מריטת תוספות שיער. השיחות שלהם מעיקות, מעגליות וחסרות פואנטה. הצרחות שלהם בלתי נסבלות. והעובדה שג'קי נבחר ל"הכי ישראלי" היא מעליבה איך שלא תסובבו את זה.

אז, באמת, עזבו אותנו מגלולות השינה האלה. היה או לא היה זיון? זה לא שאנחנו מתעניינים, זה חבר שלנו ששאל. הרי עתי, סוכריית הבשר שגורם לבנות הבית המבייצות והסטרייטיות להסביר לו ארוכות שהוא ממיס להן את התחתונים, לא לגמרי יודע מה לעשות עם עצמו ולא נזכר מספיק בזמן שבסוף סטוץ הולכים הביתה, ולא לחדר הסמוך.

השיחה של היום שאחרי עם ליהיא הבריידזילה-לשעבר היתה פרי אהבים מעוות של ספר של דניאל סטיל ופרק ב"ימי חיינו":

"אני פשוט אוהב אותך בתור חברה שלי כרגע".
"כל הבחורים אותו דבר".
"אני לא יכול ללכת לשם".
"תנשק אותי בבקשה".
(נשיקה של אשמה מהולה בגועל)

גם הגרסה לכל המשפחה של ערוץ 2 היתה דוחה באופן שמטיס את האדם הסביר למקלחת אחר כך. היא היתה מצונזרת וכללה בעיקר דיווחים יד שנייה: "את יודעת שהיא מתחרקשת עם עתי?", כמו שניסח את זה באלגנטיות יגאל, הדון קורליאונה של משמרות הצניעות, לפרידה. היה או לא היה ומה בדיוק היה? וכשאת אומרת מתחרקשת למה את מתכוונת?

עובדים עלינו

אז מילא, ערוץ 2 מצונזר. זה לא משהו שמעיף לנו את הקסקט בתדהמה. אבל אם להרצין לרגע בשביל עניין עקרוני – מנויי ערוץ 20 משלמים כסף טוב כדי שהאח הגדול יפקח על המשתתפים של התוכנית ולא על הצופים. הדיל הוא ברור – ערוץ 20 זה הכל כולל הכל: צחצוחי שיניים משמימים, דיונים ארוכים על פלוצים, הסיליקון של דנה מכל כיוון מלאכותי אפשרי. ואם דיירי הבית מחליטים לממש את זכותם לסיפיליס, תחת עינם הפקוחה של המצלמות ואלוהים-של-יורם, למה בדיוק לצנזר את העניין?

באופן אישי, ביעותי הלילה מסייטים מספיק כדי שלא להידרש לקלטת הסקס השמנוני והמתפשר של עתי את ליהיא. אבל עבור צופי ערוץ 20 – שלא צריכים להידרש למוסרנות הגחמנית של קברניטי חדר הקונטרול שמשתיקים את המיקרופונים לפתע, מעבירים מצלמות לבובת התיש המאוסה, ונותנים קלוז אפ אוהב על הקיר במקום להימשך לאן שהעין נמשכת – זה הזמן להתחיל במרד. או שזה "האח הגדול" או שזה הצנזור הגדול.

אה, ויורם הודח. אבל למי באמת אכפת.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully