וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של חנן: לקראת גמר "היפה והחנון"

לילך וולך

15.3.2011 / 12:00

אחרי שהצליחה להתנחל בלבבות, הטעות הגדולה של "היפה והחנון" היא שלא ידעה לעזוב אותם בזמן. לילך וולך מתכוננת לגמר שהיה צריך להיערך לפני חודשיים

כמו שיודע כל מי שרצה לעזוב פעם מקום עבודה או להיפרד מבן זוג, בדרך כלל עושים את הצעד הממשי הרבה אחרי סף המיאוס והטינה. תמיד כדאי ללכת כשעדיין נשארת מידה של חסד וגעגוע, להשאיר שובל בושם ומבט מצועף. "היפה והחנון", למשל, היתה צריכה להיפרד מאיתנו לפני חודשיים, כשהאהבה עדיין היתה טרייה, לפני שהתעוררנו לצידה והאיפור שלה היה מרוח, והבל הפה החמצמץ רצח לנו את האשלייה שמדובר בנסיכה.

"היפה והחנון" הצליחה לעשות צעד לגמרי לא מובן מאליו – היא התחילה כמו כל ריאליטי פריק שואו, ועם הזמן פילסה את עצמה בעיקשות לתוך הלב שלנו עם הגיקים הכי מתוקים שחרכו אי פעם את המסך והפרחות הכי טוטאליסטיות שפירכסו על עקבי סטילטו אי פעם. אי אפשר היה שלא להתאהב.

גם בין המתמודדים, אחרי שהם היו מבועתים מהן והן היו מזועזעות מהם, התחילו חומות ברלין להתפורר והתברר שאין מדינה לאהבה. נלה ואור התאהבו, אחרי שהתגלה שהוא לא רק "נפלאות התבונה" אלא גם מכמני הסיקס-פאק; אלכס וליטל הרעיפו זה על זו חיבה אפלטונית מהמקסימה ביותר שנראתה; ירון יצא מהקונכיה המלמלמת שלו והתגלה כפשוש טוב לב, ואפילו ענבל הגמישה את גבולות הסבלנות והסובלנות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשאנחנו שקועים בקרב בין פרידה לג'קי, איך נתפנה רגשית לאשרר את האהבה שלהם? אור ונלה מתוך "היפה והחנון 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שאת כל אלו אנחנו יודעים כבר חודשיים לפחות. שום דבר לא התווסף ולא השתנה. אם כבר, יש התמעטות במידת העניין, עודף חשיפה מציק של כוכבי התוכנית, ושחיקה במידת המחויבות של הצופים. כבר לפני חודשיים היה ברור מי הכוכבים האמיתיים של "היפה והחנון" – אלכס מורוזוב קיבל קמפיין לחברת ביטוח, אור ונלה כיכבו בכל מדורי הפפראצי שניסו לברר האם מדובר ברומן הפקה או באהבת אמת, וסהר אפילו הספיקה לעשות קצת פאואר קאפל עם בשבקין. אבל מי זוכר היום את רם וכריסטין? תמר ואלעד? אפילו רגעי קסם כמו אותה פעם שקרן כמעט הרגה את אבשלום קור מהלם במשימת חידון התנ"ך נשכחו כבר מלב. לא חראם?

קמפיין הבחירות המושקע לגמר "היפה והחנון" הוא רק סימן מובהק לכך שאפילו בהפקה (באיחור, כמה שבאיחור) תפסו שהתבשיל הלוהט שלהם כבר התקרר והקריש. בדיוק כמו שפוליטיקאים שבילו ארבע שנים בהשתנה בקשת אל עבר קהל הבוחרים שלהם מתעוררים רק לקראת הבחירות ופתאום פוקדים את שוק מחנה יהודה להתמנגל ע?ם העם ולפסוע בשדות חרציות עבור קמפיינים, כך גם במקרה הזה – קמפיין הבחירות המשעשע לכשעצמו מגיע מעט מדי ומאוחר מדי להחיות את הגווייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטולי מודעות עצמית - כמו אנשי התוכנית שמרחו אותה יותר מדי זמן. ענבל וירון מתוך "היפה והחנון 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו שהעם נחלק בין מחנה פרידה וליהיא למחנה ג'קי ונופר, דעתו אינה פנויה לעוד סוגייה הרת גורל כמו לתת מנדט לאהבה של נלה ואור או אישרור סופי לקסם של הזוג המוזר אלכס וליטל או נשיקה מצלצלת לשני נטולי המודעות העצמית - כל אחד לסוגו – ירון וענבל.

לא שלא יהיו SMSים – כל זמן שהעולם יוסיף לתחזק הורים שמאפשרים חשבון פתוח עבור האצבעות המסמסות של בני תשחורת כפויי טובה, יהיו SMSים עד קו האופק – אלא שתחושות הדחיפות ועשיית הצדק המופרכות שמחזיקות גמר ריאליטי כבר לא יהיו לאור מחדל הטיימינג הזה. את הריאליטי שלנו אנחנו אוהבים מרוכז ומצומצם כמו ציר, ולא את הנוזל הדליל והמחומם שנקבל הרבה אחרי שכבר שבענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully