וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה הפסולה: למה נופר לא ראויה לזכות בגמר "האח הגדול"?

לילך וולך

22.3.2011 / 6:51

המשימה הגדולה בגמר "האח הגדול" היא לדעת למי לא להצביע, ולכן וואלה! תרבות נחלצת לעזרתכם. והפעם - למה נופר, הפרינססה בעיני עצמה, לא ראויה לפרס

בואו נודה – נופר מור בחמישיית הגמר זו לא הפתעה אדירה. כבר מההתחלה היה ברור שזוג הגבות מטילות האימה הללו עוד ימרטו את דרכן קרוב מאוד אל הגמר, אם לא ממש יקטפו את המקום הראשון. אבל עכשיו מגיעה ההזדמנות האחרונה שלכם לחשבון נפש, לפני שתעשו העברה בנקאית מחשבון הסלולרי שלכם אל חשבון הבנק של עלמת החן הזו – ולכן הנה כמה סיבות למה לא מגיע לנופר מיליון שקלים חדשים.

מיומה הראשון בבית האח הגדול, נופר ביססה לעצמה קהל אוהדים. איך אפשר שלא? היא יפהפיה, מצחיקה וחדת לשון. אבל כמו צעירות יפות רבות, סובלת גם נופר מתסמונת פ.ב.ע. – פרינססה בעיני עצמה. הפרינססה בעיני עצמה נוהגת לבסס את מקומה על ידי טכניקות שונות – מהפחדה נמרצת, דרך קביעת עובדות מופרכות בשטח והבעות חיבה שיכולות להתחלף ברגע בזעם, ועד הכשרת משרתים לעת מצוא.

נופר תויגה די מוקדם בשלבי המשחק, כ"זאת שלא שומרת בבטן". התכונה ההיפר ישראלית הזו נתפסת משום מה כמעלה ולא כחיסרון – חוסר היכולת לאיפוק וללקיחת רגשות של אחרים בחשבון מבולבלת מסיבה לא ברורה עם אותנטיות כנות ואפילו נתפסת כחיננית. אז זהו, שלא. אין שום דבר חינני באפס סובלנות כלפי כל מי שאינו מחזיק סולם ערכים זהה לשלך, אין שום דבר כן יותר בצריחת הדעה שלך מאשר אמירתה בנועם, וגם בשם האותנטיות אין ממש סיבה להיות כוחנית ודורסנית.

נופר מור. עומר מירון
קח אותי פינקס הקטן. נופר מור/עומר מירון

אבל יותר מכל אלו, מה שעשוי להפיל את בייגלה שלנו זו מערכת היחסים הסאדו מאזוכיסטית שהיא מנהלת עם ג'קי. אם נופר היא הוד מעלתה, הרי שג'קי מנחם הוא פנקס הקטן, שיישא את גבירתו לארצות החום, אם היא רק תבקש, והיא בתמורה תעניק לו פירורי חסד קטנים שהוא יאסוף בלהיטות. נכון – ג'קי הפך עצמו בעצמו לכלבלב שמתחכך ברגל של גבירתו עד שהיא בועטת בו לכל הרוחות. אבל בשביל שיהיה כלבלב, חייבת להיות מי שנהנית מתשומת הלב.

נופר החליטה משני מבטים שג'קי לא באמת ברמה שלה – דבר שהוא לגיטימי לחלוטין וזכותה לעשות. הדבר ההגון באמת היה שלא לאפשר מערכת יחסים תלותית שבה היא השמש והוא חג סביבה כדי להשתזף לאורה, אבל הפיתוי היה גדול מדי. פעם פ.ב.ע – תמיד פ.ב.ע. כשיצא הבייגלה מהשק וג'קי התוודה על אהבתו חסרת התנאים, נופר החליטה שדווקא נעימה לה תשומת הלב ואם אפשר להשיג גם פמליה מלכותית וגם מי שיעריץ אותך כשאת בטרנינג וקוקו ספונג'ה – למה לא בעצם?

מאז, נפלה נופר במלכודת של עצמה, נהנתה מאינספור ספלי קפה, מקדשים זעירים שבנה לה ג'קי, וכל תשומת הלב שרק יכלה לספוג עד שיישרף לה הפיוז. כשהעבד הנרצע הראה סימני כפירה, נופר דאגה להשתיק אותו בצרחה או במבט מצמית, וכידוע – טוב נופר אחת ביד, מבר רפאלי על גיליון של ספורטס אילוסטרייטד – וג'קי חזר הביתה, על ארבע.

המסקנה היא שפרינססות בעיני עצמן תמיד יהיו. הן יחשבו באמת ובתמים שאם הן יחייכו מספיק, אולי לא יראו את גסות הרוח, אולי ישכחו מזה שכל דבר נראה להן כמובן מאליו, אולי יתעלמו מזה שאם לא יהנהן מספיק במרץ לכל דבריהן הן יערפו את הראש לנתין הסורר. אבל למרות שהן לא הולכות לשום מקום – אין ממש סיבה לתגמל אותן במיליון שקלים על זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully